תוספת בנייה בבנייה קלה – בנייה מהירה זולה ואיכותית

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

ככל שהשנים עוברות הצרכים של המשפחה משתנים, בין אם כתוצאה מהרחבת המשפחה, קפיצת גיל של אחד הילדים או אפילו כאשר אחד או יותר מהילדים פורסים כנפיים ועוברים למקום משלהם.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בכל עבודות שיפוצים כאשר הפעם בחרנו לעסוק בתוספת בנייה קלה.

תוספת בנייה קלה – תהליך יחסית פשוט, מהיר ונקי

בשונה מהבנייה הקלאסית, הבנייה הקלה מאפשרת לנו ליצור שינויים במבנה מבלי להתחיל לצקת יציקות בטון או להסתבך עם תוכניות הנדסיות מורכבות.

למעשה, באמצעות בנייה קלה ניתן להגדיל, להרחיב או לשנות חלקים מסוימים בבית או בדירה מבלי לקרוע את הכיס.

תוספת בנייה בבנייה קלה חומרים ותכנון
תוספת בנייה בבנייה קלה בתוך מחסן

ברוב המקרים נבצע את התהליך בעזרת פאנלים מוכנים העשויים מכל מיני חומרים כמו ברזל, אלומיניום ואפילו עץ.

למעשה, באמצעות תוספת בניה קלה ניתן להקים, לסגור או לפתוח כל סוג של מבנה. פנימי או חיצוני. 

אם למשל אתם רוצים להוסיף חדר נוסף, תוכלו לעשות את זה בתוך הבית או אפילו להוסיף חדר על הגג, לסגור חדר שמש למרפסת שמש, להוסיף פרגולה עשויה אלומיניום או אפילו לשדרג את הבית עם מחסן לאחסון חפצים.

 

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

הוספת חדר

הוספת חדר היא אחת הבקשות הפופולאריות בהן אנו נתקלים בהיבט של בנייה קלה. את החדר ניתן להוסיף בבית קרקע קיים או על הגג באמצעות לוחות מאלומיניום המותאמים באופן מושלם למידות החדר שהוזמן.

מרפסת

הוספת מרפסת יכולה לשדרג את איכות החיים בבית שלנו בצורה ניכרת. פתאום ביום בהיר אחד, נוכל לצאת החוצה לאוויר הפתוח שלא לדבר על כך שמדובר בעוד מקום ישיבה מפנק וכייפי בביתנו. ניתן לעצב ולתכנן מרפסת שמש או מרפסת קלה. יש מצבים בהם נדרשים אישורים מיוחדים וכל מקרה נבחן לגופו.

בנייה קלה מתייחסת קודם כל לחומרים בהם אנו עושים שימוש אך מבלי לוותר על רמת עמידות גבוהה, בטיחות וחוזק. כאמור, הבנייה הקלה מבוססת על חומרים כמו עץ, אלומיניום או גבס. היתרונות הבולטים של שיטת בנייה זו הם עמידות גבוהה מפני רעידות אדמה ורוחות, גמישות מרבית בתהליך העיצוב של החלל, מחיר בעלות יחסית נמוכה ובידוד מצוין המסייע לשמור על הטמפרטורה האופטימאלית בתוך החלל.

מחירון בניית פאנל מבודד

פנל מבודד משמש אותנו לבנייה של סוגים שונים של מבנים ולביצוע עבודות בבנייה קלה כמו סגירת מרפסות, בניית מחסן, בניית משרד, הוספת יחידת דיור, בנייה על גג ועוד. מדובר בחומר קל במשקל שלו, הוא אינו גורם לבלגן או לכלוך, מבודד מפני רעשים, חום וקור.

המחיר לבניית פאנל מבודד משתנה ותלוי בסוג הפאנל – פאנל 5, פאנל 7 או פאנל 10, עובי הפאנל, רמת הבידוד והחומרים מהם הוא עשוי. המחיר הממוצע לבניית פאנל מבודד נע בין 90-150 שקלים פלוס מע“מ למ“ר.

מחירון בניית פאנל עילית אלומיניום

בנייה בפאנלים עשויים מאלומיניום מהווה מגוון רחב של יתרונות בתחום הבנייה הקלה. מדובר בפאנלים חזקים. גמישים, עם רמת בידוד גבוהה הן מבחינה תרמית והן מבחינת אקוסטיקה. בנוסף, שימוש בפאנלים מאלומיניום מאפשר להנות מתהליך בנייה מהיר ויעיל בהשוואה לפתרונות אחרים. המחיר של בניית פאנל נע בין 130-220 שקלים פלוס מע“מ למ“ר.

מחירון בניית קיר גבס

בניית קיר גבס מהווה פתרון מעולה עבור תהליכי תיחום של חלל הבית או המשרד. בניית קיר גבס משרתת אותנו כאשר אנו רוצים לתלות אביזרים גדולים וכבדים, כשאנחנו רוצים ליצור תיחום או הפרדה בחלל גדול הבנוי בבנייה המסורתית, כשאנו רוצים לנצל את המקום בצורה שונה ועוד. המחיר לבניית קיר גבס נעה בין 200-300 שקלים בתוספת מע“מ כשהבנייה כוללת התקנה של קונסטרוקציות, חומרי בידוד כאשר מדובר בקיר באורך של לפחות 20 מטר. 

מחירון תוספת בידוד לקיר גבס

עלות תוספת בידוד לקיר גבס מתחילה מ-30 שקלים למ“ר.

צביעת חדר – מחיר

המחיר לצביעת חדר בשטח של 3X3 מ“ר הכולל מריחת 2 שכבות של צבע אקרילי ותיקוני שפכטל, חומרים וניקיון ללא תקרה, משקופים ודלתות נע בין 800-1,200 שקלים בתוספת מע“מ.

מחירון שפכטלים

המחיר ליישור והחלקה של החומר כולל החומר עצמו נע בין 60-80 שקלים למ“ר בתוספת מע“מ.

מחירון התקנת ריצוף

מחיר התקנת ריצוף כולל פירוק הריצוף הישן ופינוי שלו, מריחת טיט על שכבת החול והתקנה של האריחים ללא עלות האריחים עצמם נע בין 230-290 שקלים למ“ר בתוספת מע“מ.

התקנת נקודות חשמל מחיר

המחיר להתקנת נקודות חשמל ללא חציבה עד חמישה מטרים בשילוב קו מוגן בצינור בין 280-490 שקלים. במידה ומדובר בנקודת חשמל תלת פאזי, המחיר צפוי לעלות בכ-30 אחוז יותר.

כמה הערות בנוגע למחירים:

  1. עובי וסוג לוחות הגבס משנה לעתים את העלות הסופית בסטייה שבין % -10%20.
  2. עובי הפרופילים משנה לעתים את העלות הסופית בסטייה שבין % -20%30.
  3. המחיר לא כולל התקנה של חלונות או דלתות.
  4. פתחים עלולים לייקר את המחיר.

 

רוצים לשמוע עוד מידע על בנייה קלה? צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות בנושא בניה קלה

ההבדלים נובעים קודם כל מהמשקל של החומר או מטר בנייה. בנייה כבדה לעולם תהיה כבדה יותר מבנייה קלה.

מהירות העבודה אליהם ותהליכי הבנייה השונים.

חומרים כגון: פנלים מבודדים מפח, לוחות גבס למיניהם, מוצרי "חברת עלית" שאלו למעשה פנלים מאלומיניום, לוחות צמנט בורד שונים ואף במקרים מסוימים בנייה במתכת.

הכל תלוי מה ההיקף ולאיזו מטרה: בנייה קלה למטרת מגורים תעלה בין 1800 – 2200 ש"ח למטרות אחרות כגון מחסן אוסגירת מרפסת המחירים יורדים.

החל מסגירת מרפסת, בניית תוספת חדר, חלוקה מחדש של בית, בניית מחסן בגינה ועד בניית בית שלם בעלויות זולות.

בעבר לשיטת בניה קלה היו חסרונות של עמידות. אולם כיום המצב השתנה. והחומרים עצמם עמידים מאוד, נחשבים לחומרים ירוקים, זולים יותר מבניה כבדה, שיטה ניתנת לבניה במהירות גבוהה, יכולת לחיות באזורים בבית תוך כדי בניה. אולם על הכל איכות הבניה מושפעת מאיכות העבודה ומידע הקבלן המבצע. איכות טובה משמע עמידות לעשרות שנים. איכות גרועה בעיות מהיום הראשון.

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!