איטום בית פרטי – הדרך הנכונה ואיך לתקן

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איטום בית פרטי מקלחת

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים שגם מוגדרים קבלן איטום בתים תוכלו לבצע בדיקה, איטום בית פרטי, איטום בית צמוד קרקע, איטום גג בית משותף או איטום דירה, באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

איטום בית פרטי משלבי היסודות מונע בעיות

אם אתם בתהליך בניית בית פרטי, בית קרקע לא משנה הם הוא בנוי בשיטת בנייה קלה או כבדה ולא משנה מאיזה סוג בלוק. ביתכם זקוק לעבודת איטום מקצועית. עבודת האיטום לא מוגדרת ומתפקדת כעבודה דקורטיבית ברובה. כלומר היא מתחת למה שאנו רואים אבל תפקידה חשוב עד מאוד. חשוב שכבר מהתחלה תדעו שאת כלל הפתרונות לשלל בעיות ייחודיות תמצאו כאן אצלנו בעוז בנייה ושיפוצים.

איטום בתים צמודים קרקע

איטום בתים פרטיים הינו שיפוץ שהוא לא מותרות, אומנם חיסכון כספי גדול לקבלן וללקוח אם הוא לא נעשה, אבל נזק גדול ומתמשך ללקוח אשר מקבל בית הסופג מים, בית הסובל מבעיות עובש והתפוררות הצבע ואפילו עד רמה של התפוררות הבטון והחלדת הברזלים מה שיפגע בחוזק המבנה במשך השנים.

הפתרון להשקיע בתהליכי איטום בית חדש מראש, מניסיון של שנים אנו פוגשים בתים פרטים רבים הסובלים מבעיות איטום גג בית, איטום מרתף, איטום קורות קשר והיסודות האחרים. כמובן שאפשר ברוב המקרים לטפל בבעיות גם בדיעבד. בונים בית  בקשו מהקבלן מפרט איטום בית פרטי כדי לברר אילו סוגי איטומים הוא מתכוון לבצע.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

איטום בית קרקע עושים כבר בבנייה ולא אחרי

סביר מאוד שבעת בניית ביתכם, אתם שוקלים או מבצעים שלל עבודות אשר יתרמו לעיצוב ולאפקט הוואוו בכניסה לביתכם, מהשקעה רבה הזו אתם מצפים ובצדק שהיא תאריך ימים. השקעה מועטה יחסית בתהליך איטום בית קרקע שלכם יתרום למטרה זו. הרי לא תרצו רטיבות ועובש שיגלשו לרהיטים אחרי שתקפו קירות, לא תרצו נזילות מים בחורף על הפרקט השטיחים ולתוך המנורות. לכן איטום ובידוד בית על שלל פעולותיו חיוני משלבי היסודות ועד בניית הגג. כל הוצעה על בניית הבית למרות משקלה היא חיובית הוצאת כספים על תיקוני בדיעבד  כתוצאה מאיטום לקוי כאב עצום לכיס ולתחושות.

איטום קורות קשר בבית פרטי – מהיסודות ועד הגג

בין אם זה בבנייה חדשה ובין אם זה שיפוץ לאחר רטיבות, יסודות הבית חייבים להיות מנותקים במגע מהאדמה הסובבת. האתגר הוא שהבית בנוי ביסודותיו על ובתוך הקרקע. וגם לסוג הקרקע ישנה השפעה מהותית על הבית  קרקעות חקלאיות הינם קרקעות הסופגות מים ומתנפחות ובכך הבית "נשלף" מהאדמה בחורף ובקיץ האדמה מתאדה ומאבדת את המים ולכן היא שוקעת, במאמר זה לא נדבר כיצד נכון לתכנן יסודות לפני בניית בית פרטי אולם כל העניין של האדמה שסופחת את המים אליה ולא נותנת להם לחלחל משפיעה רבות על הבית. מה עושים? יש שלל פתרונות לעבודה נכונה מציפוי בקלקרים ועבודת איטום בזפת ועד יריעות ביטומאניות ושלל מוצרים פולאריטנים חדשים. גם לטיפולי בדיעבד לא חסרים פתרונות שקשה להכיל את כולם במאמר אחד.

איטום קירות בבית פרטי

מהיסודות נעבור לקירות שחייבים להיות ללא סדקים חיצוניים עם צבע או ציפוי לא מתקלף ודהוי זו הדרך לשמור על פנים ביתכם ועל היופי החיצוני גם כן. בנוסף הימנעו משתילת עצים מרובי שורשים צמוד לבית כיוון שלעצים מסוימים יש את היכולת אף להרים את ביתכם במרוצת השנים וליצור שלל בעיות חמורות. ולכלוך הקירות. בין שלל החומרים שאנו יכולים להשים על קירות הבית החיצוניים ישנו:

  1. הצבע החיצוני או צבע מ.ד בשמו המקצועי, בית צבוע הינו יפה ואוטם את קירות הבית מה שכן הוא דורש תחזוקה גבוהה ביחוד באזורי אדמה חשופה. בבית שבו ידוע שקיימים סדקים עובדים צבע ייסדק מידית. 
  2. שליכט צבעוני או שליכטה צבעונית או שליכט אקרילי כל אלו שמות של אותו מוצר, מוצר זה קיים בכמה חברות שונות. שליכט אקרילי מצטיין בעמידות, בהימתחות באזורי סדקים חוזרים והיכולת לגשר מעליהם. חסרונו העיקרי הוא שבעת פגיעה בו לא ניתן לתקן את הקיר בצורה שהתיקון יוסתר.
  3. חיפוי קירות באבן טבעית או בבריקים דרך עמידה לאורך שנים רבות אם נעשתה עבודה טובה. משפיעה רבות על בידוד הבית מהשפעות טמפרטורה חיצוניות. האבן או האבן המתועשת סופגת מים לכן מומלץ למרוח או להתיז אותה בסילר בהתחלה וכל כמה שנים. מלבד זה חסרונה העיקרי הינו העלות הראשונית והוא לאורך שנים הרבה יותר משתלם משליכט או מצבע.

איטום חדרי מקלחת ואיטום חדרי אמבטיה

את הטיפול באיטום חללים רטובים חללי המקלחת אמבטיה ושירותים מומלץ ליצור רולקות בטון בקצוות התחתונים, לבטן בבטון את כלל צינורות המים, ביוב והחשמל ליצור מדרגת בטון בפתחי הדלתות עד כמעט לגובה הריצוף ולאטום עם חומר ייעודי דו רכיבי כדוגמא חומרי האיטום של סיקה את כלל השטח כמו גם את הקירות הנוגעים במים כגון אזור המקלחון ואזור האמבטיה. מומלץ לחדש זאת גם בכל שיפוץ באזורים אלו.

איטום גגות משופעים, איטום גגות מרוצפים ואיטום גגות שטוחים

וכמובן לא נשכח את הגג אם זה גג רעפים צריך לדאוג לעבודה מקצועית שתמעט את הרווחים בין הרעפים, שתדאג למרזבים תקניים וטובים, חברה שתדאג לבידודם בשיפועי הגג שימנעו התחממות הגג, כניסת אבק וציפורים וטיפות מים בסערה. בבית ישן תבדקו את תקינותם של אריחי הגג סדקים או כשלים.

בגג בטון דאגו שיהיה נקי, עדיף עם יריעות בטון ומולבן להורדת החום, בדקו שכל המערכות שעליו מורמות מפני הבידוד ולא יושבות עליו, בדקו שאין נפיחויות שיעידו על עבודה לא מקצועית או על חדירת מים ובדקו את המרזבים. בגג חדש דאגו לחברה מקצועית שתבצע יריעות עבות ותקניות עם איטום מקצועי וכמה שפחות חיבורים.

בגג מרוצף  או במרפסת פתוחה, חשוב לבדוק כל שנה שלא נפתחו החריצים בין הקרמיקות ואם כן יש לטפל בכך לפי החומרה הקיימת. חדרו מים אליכם הביתה מומלץ מאוד לתקן את הרובה ואפילו לחרוץ את כולה. למרוח רובה חדשה ועליה למרוח שכבה אפוקסית אוטמת על כל הריצוף

איטום בית פרטי בעת התקנת חלונות

מחיר איטום בית פרטי קומפלט

בכדי לקבל הצעת מחיר אמיתית חשוב שקבלן האיטום יבצע בדיקה והצעת מחיר בשטח בין אם זה עבודה חדשה ובין אם זה עבודת תיקון. אולם בכלל החברות ההוגנות המחירים פחות או יותר נעים באותם הכיוונים. לכן על פי אותם המחירונים  כדי לקבל הצעת מחיר לעבודת איטום התקשרו ונשמח לתת הצעת מחיר חינם ללא התחייבות. ופה נוסיף כמה דוגמאות מחירים המשקפות את  מחירי איטום בית פרטי של חברת עוז בנייה ושיפוצים:

  • איטום חדר אמבטיה 1200 ₪  עד 2500 למקלחת גדולה
  • איטום חלונות נוזלים 150 – 300 ₪
  • איטום כיור או חיבור שיש לקיר 300 – 700 ₪
  • איטום מרתף ללא חפירה וניקוי 80 – 140 ₪ למ"ר
  • איטום גג אקרילי 30 – 60 ₪ למ"ר
  • איטום גג ביריעות ביטומניות 80 – 140 ₪ למ"ר
  • איטום גגות ועד בית תקבלו הצעת מחיר לפי המקום.

איטום בית פרטי בחברת עוז בנייה ושיפוצים

מחברתנו תקבלו:

  • ניסיון מוכח של מעל 40 שנה בתחום איטום בתים פרטיים ודירות
  • המלצות חמות מהמון לקוחות
  • שימוש בחומרים חדשים והתעדכנות בכל עת מה חם בשוק האיטום
  • מחירים הוגנים, מפרט עבודות איטום מדויק מה אתם מקבלים מאיתנו
  • התחייבות ללוח זמנים לפי דרישת לקוח
  • התחלה וסיום הפרויקט ללא הפסקות.
  • מתן אחריות מלאה מחברתנו על איכות העבודה.

איטום בית פרטי מחיר – עוז בנייה ושיפוצים

מעוניינים באיטום בית פרטי, איטום גג בתים משותפים, איטום מרתף, איטום קורות קשר, איטום מרפסת, איטם חדר מקלחת, איטום חדר אמבטיה ועוד… על שלל העבודות השונות ובכך וכמו כן בעבודות נוספות. צרו קשר עכשיו איתנו דרך האתר או התקשרו 050-5253695 בברכה עוז בנייה ושיפוצים הבחירה שלכם. הצעת מחיר חינם ללא התחייבות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי איטום

קודם כל מומלץ לבדוק לפחות פעמים בשנה את הגג ומצבו אם לא יותר.

בייחוד לפני הגשמים הראשונים.

חשוב לבדוק מדי פעם את פתחי הניקוז שנמצאים על הקרקע שאין זרימת מים מהגג.

לא יכולים לבדוק בעצמכם הזמינו קרוב משפחה, שיבדוק במקומכם או בעל מקצוע שייעץ לכם בצורה מקצועית.

איטום גג רעפים  יכול להתבצע בשני דרכים למען פתרונות שונים לבעיות שונות.

האחת נזילה משבר ברעפים, או מפינות משטחי הרעפים שמצרכים בדיקה ותיקון נקודתי לבעיה.

השנייה זה איטום מחדירת טיפות מועטות, אבק, קרינה, חום ומזיקים. על ידי התקנת שכבת בידוד מתאימה מתחת לרעפים.

ישנם 3 סוגי כשלים נפוצים אשר פגעים בגג הבטון ומצרכים תחזוקה:

  1. הטבע – השמש, גשם, רוח, לכלוך עצים, וחיות (ציפורים חתולים) כל אלו מעלים לכלוך, שוחקים את הגג מלכלכים אותו ופוגעים בו. לבדם הם מצרכים בדיקה שנתית לפחות ותחזוקה לפי הצורך
  2. פיצוצי צנרת מים – כמויות רבות של מים הנשפכים בלחץ על הגג או פיצוץ של דוד עלולים לחפש את כל החרירים או הכשלים באיטום ולהרחיבם עד כדי בעיה דחופה מלבד הטיפול בפיצוץ המים.
  3. הגורם האנושי – אנשים העולים על הגג יכולים להפיל כלים או מתקנים אשר על הגג ולפצוע את הבידוד. הדברים אשר אנו מניחים על הגג יכולים ללחוץ על שכבת האיטום וליצור בעיות גם כן.

כביכול הוספת שכבה חדשה על שכבה ישנה אמורה לאטום את הגג. ואכן עקרונית זהו המצב כאשר השכבה העליונה במצב מושלם אולם במקר של כשל ולו הקטן ביותר. חדירת המים תגיע גם לשכבה מתחת וככה הלאה.

איטום חדר רטוב  זו חובה בכל שיפוץ מקלחת ואמבטיה. זו חובה עד כדי כך שנכתב תקן מחמיר בנושא המחייב קבלנים לבצע זאת.

מטרת האיטום הינה למנוע מעבר מים לשאר חלקי הבית ואף למנוע מעבר מים לדירות אחרות או לשטח המשותף של הבניין.

כן הדבר אפשרי אך יש להתייעץ איתנו לפני קבלת ההחלטות.

איטום בית פרטי מחיר משתנה בהתאם לגודל הבית, סוג האיטום הנדרש, והמורכבות של העבודה. באופן כללי, מחיר איטום בית פרטי נע בין 10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח.

להלן סקירה של טווחי מחירים של סוגי איטום שונים:

  • איטום יסודות: 10,000-20,000 ש"ח
  • איטום קירות חיצוניים: 15,000-25,000 ש"ח
  • איטום גגות: 20,000-30,000 ש"ח
  • איטום מרפסות: 15,000-25,000 ש"ח

חשוב לציין כי אלו הם רק טווחי מחירים כלליים, והמחיר בפועל עשוי להשתנות בהתאם לגורמים שונים. אם אתם מתכננים לאטום את ביתכם, מומלץ לקבל הצעות מחיר ממספר קבלנים על מנת למצוא את ההצעה הטובה ביותר.

כיצד להוזיל את עלות האיטום?

ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות כדי להוזיל את עלות האיטום:

  • הזמינו את העבודה במהלך העונה היבשה. במהלך העונה היבשה, העבודה תהיה קלה יותר לביצוע, מה שעשוי להוזיל את המחיר.
  • בצע את העבודה בעצמכם. אם אתם בעלי ניסיון בעבודות בנייה, תוכלו לחסוך כסף על ידי ביצוע העבודה בעצמכם.
  • בחרו בחומרים זולים יותר. ישנם מגוון חומרים איטום, חלקם זולים יותר מאחרים.

מתי מומלץ לבצע איטום?

מומלץ לבצע איטום בבית פרטי לפחות פעם בכל חמש שנים. איטום תקופתי יסייע להגן על הבית מפני נזקי מים, כגון רטיבות ועובש.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!