בידוד תרמי בתקרה – חיסכון כספי רב שנים

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בידוד תקרה בחנות לפני גבס

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על בידוד תרמי לתקרה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

כיצד לבחור את הבידוד התרמי הטוב ביותר עבור תקרות בבתים פרטיים

בחירת הבידוד התרמי הטוב ביותר לתקרות בבתים פרטיים היא משהו שיכול להיות קשה לעשות. אתה רוצה למצוא אחד שישמור על הבית שלך קריר ככל האפשר, אבל גם יוריד את עלויות המיזוג שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של בידוד בשוק, כך שהשגת הבידוד הנכון עבורך עשויה להיות מסובכת. דבר אחד שאתה צריך לעשות הוא לבדוק איזה סוג של התקנה כל מוצר דורש. אם אתה לא מישהו שמסוגל לעשות זאת בעצמך, אז אתה צריך לוודא שיש אנשי מקצוע שיכולים לעזור בתהליך הזה.

ישנן אפשרויות רבות זמינות בכל הנוגע לתקרות ובידוד, לכן חשוב שתפנו קצת זמן כדי לגלות איזו אפשרות תתאים ביותר לצרכים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

כאשר אתם מחפשים בידוד כדי לשמור על ביתכם קריר בקיץ וחם בחורף, השאלה הראשונה שלכם צריכה להיות איזה סוג חומר הוא המתאים ביותר בהתבסס על התכונות התרמיות שלו.

עיינו במאמר שלנו כדי לגלות 3 גורמים קריטיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוג הבידוד המתאים לתקרת הבית שלך.

בבחירת הבידוד המתאים לבית שלך, אתה תמיד צריך לקחת בחשבון שלושה גורמים קריטיים:

  • סוג חומר הבידוד
  • עובי המבודד
  • ההעדפה שלך למאפיינים תרמיים

מהו הצורך שלי בבידוד תקרה?

בידוד תקרה הינו פעולה של התקנת סוג בידוד תקרה נכון כדי למנוע איבוד חום או כדי למנוע השפעת מזג אוויר חיצוני על פנים הבית. בידוד תרמי משמש להפחתת זרימת החום דרך קירות, תקרות ורצפות.

הסוגים הנפוצים ביותר של בידוד תרמי הם:

  • צמר סלעים (מופק מסלעים)
  • צמר זכוכית (פיברגלס)
  • פוליסטירן מוקצף (קל-קר)
  • פוליאוריתן מוקצף
  • חומרים פלסטיים מוקצפים
  • פוליאתילן

*ישנם סוגים רבים ושונים של בידוד תרמי הזמינים למטרות שונות. הצורך בבידוד תקרה מתעורר כאשר רוצים לוודא שהבית או המשרד שלכם יישארו קרירים ונעימים. אתה צריך את הסוג הנכון של בידוד תקרה למטרה זו.

מהם הסוגים השונים של בידוד תקרה?

בידוד הוא חומר שעוזר למנוע העברת חום ממקום למקום. כאשר אנו מדברים על בידוד תרמי, אנו מתייחסים לחומרים המסייעים להפחית את העברת החום.

ישנם ארבעה סוגים של בידוד תרמי:

  • מחסומים תרמיים: מונע העברת חום דרך משטח וניתן ליישם משני הצדדים. הוא אטום ואינו מאפשר כל זרימת אוויר, ולכן יש להשתמש בו בזהירות במקרים מסוימים.
  • בידוד פסיבי: הוא מותקן בחלל פנימי ואינו דורש כל מקור אנרגיה חיצוני.
  • בידוד רפלקטיבי: מטרתו העיקרית היא לשקף אנרגיה קורנת במקום לקלוט אותה;
  • בידוד מוליך: סוג זה של בידוד מבודד מפני הולכה.

 

החשיבות של בידוד תקרה תרמי?

בידוד תקרה הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של בידוד תרמי, וזה חשוב כי הוא ימלא תפקיד מרכזי בהפחתת צריכת האנרגיה בבית.

ישנם 3 סוגים של בידוד תקרה:

  • בידוד חלל אוויר – מגיע ב-2 צורות: תא פתוח ותא סגור. כלומר שכבות הכולאות או משחררות אוויר בתוכן.
  • לוח קצף קשיח – עשוי בדרך כלל מפוליאתילן קצף או צמר סלעים.
  • תרסיס נוזלי – ידוע גם בשם "שכבה ראשונה" או "ספריי רטוב". שיטה חדשנית ויעילה.
עבודת בידוד גג בתוספת בנייה

בחירת בידוד תרמי לפי מקום גאוגרפי

בידוד הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב הבית. הבידוד שבו אתה משתמש בתקרה שלך תלוי באקלים של האזור שלך, בתקציב ובזמינות החומרים.

סוגים מסוימים של בידוד טובים יותר לאקלים מסוימים מאחרים. לדוגמה, פיברגלס עדיף לאקלים קר בעוד קלקר ופולאריטן ועוד עדיפים לאקלים חם יותר.

שיקולים כלכליים בבחירת חומר בידוד תרמי

ערך R המצביע על איכות התרמית של מוצר הבידוד וכמובן שכל שהוא יהיה איכותי ומבודד יותר ככה יחסכו לך כספים רבים במהלך השנים אולם זהו אינו הגורם היחידי שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חומר בידוד. חלק מחומרי הבידוד יקרים יותר מאחרים ולכן חשוב לבדוק אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם לפני קניית חומרים כלשהם.

להלן מספר נקודות שכדאי לזכור בעת בחירת הבידוד התרמי הטוב ביותר לתקרה שלך.

  • סוג חומר הבידוד- ישנם 2 סוגי חומרים עיקריים שניתן להשתמש בהם לבידוד, הם פיברגלס ופוליסטירן. פיברגלס הוא בחירה מצוינת לבידוד תקרה מכיוון שהוא זול יותר, עמיד ובעל ערך בידוד גבוה יותר מפוליסטירן. אבל אם אתה גר באזור לח, פוליסטירן יכול לספק הגנה תרמית טובה יותר מפני לחות. כמובן שיש עוז אופציות אחרות ששווה להזמין אותנו להתייעצות חינם בנושא.
  • גודל החדר- עובי שכבת הבידוד של החדר עומד ביחס ישר לגודלו. הסיבה לכך היא שכמות החום שאבדה דרך הקירות והחלונות שלך גדלה עם שטח הפנים של החדר. לדוגמה, אם אתם גרים באזור שיש בו חורף קר, אבל קיץ חם, אז כדאי לשקול להשתמש בעוביים גדולים יותר.

דקה לפני שמזמינים חומר בידוד תרמי…

לפני שעוברים את תהליך המדידה והקנייה של בידוד חדש לתקרה שלכם, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות:

  • מה המטרה של בידוד זה?
  • כמה הגנה תרמית אני צריך?
  • היכן יותקן הבידוד בבית שלי?
  • כמה זה עולה?
  • האם צריך להזמין מתקין מקצועי?
  • האם יש לי מספיק זמן ומקום להתקנה
 

כמה עולה להתקין מבודד תרמי על התקרה?

אם אתה רוצה להתקין מבודד תרמי על התקרה, אתה צריך לדעת כמה זה יעלה. עלות ההתקנה מושפעת מגודל וחומר הבידוד והאם מדובר בבית חדש או ישן. אם אתה משתמש בבידוד דק אז זה לא יעלה כמו אם אתה משתמש בבידוד עבה. אתה צריך גם לדעת שאם הבית שלך ישן, אז זה ייקח יותר עבודה כדי להתקין את חומר הבידוד.

בידוד תרמי לתקרות וקירות עם – עוז בנייה ושיפוצים

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברה וותיקה עם מעל 40 שנות נסיון בתחומי הבנייה. בתים רבים פונים אלינו עם בקשות לשיפור בידוד התרמי שלהן או להכשיר אזורים שלא אוכלסו בבית ויש צורך לתת שם פתרונות תרמיים. לכל בקשה להצעת מחיר תוכלו לקבל מאיתנו פגישת ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות. נשמח לחזור אליכם אם תשאירו פרטים באתר או התקשרו 050-5253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא בידוד תרמי

עוז בנייה ושיפוצים מציעה בידוד תרמי איכותי לתקרה שלכם במחיר משתלם. אנו מבינים את החשיבות של שמירה על חום הבית או המשרד שלך במהלך החודשים הקרים יותר ושמירה על הקור בימי הקיץ החמים, וזו הסיבה שאנו מספקים שירותי בידוד מהשורה הראשונה כדי לעזור לך להפחית את עלויות האנרגיה שלך. עם הצוות המנוסה שלנו של אנשי מקצוע וציוד חדיש, נוכל להבטיח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך בכל הנוגע לבידוד התקרה שלך. פנו אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי הבידוד התרמי שלנו ולגלות כמה הם עולים.

התקנת בידוד תרמי בתקרה יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך באנרגיה וכסף. עם זאת, ישנן עלויות מסוימות הקשורות לתהליך זה שיש לקחת בחשבון לפני תחילת ההתקנה. עלויות נוספות אלו עשויות לכלול חומרים, עבודה והוצאות נלוות אחרות. חשוב להבין את העלויות הללו לפני שמתחילים בהתקנה כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת האם כדאי או לא כדאי להשקיע בבידוד תרמי לתקרה שלכם. כנסו למאמר ולמדו מה התהליכים הקשורים.

עוז בנייה ושיפוצים מתחייבים לספק שירותי בידוד תרמי איכותיים תוך התחשבות בסביבה. אנו משתמשים במגוון של חומרים ידידותיים לסביבה כדי להבטיח ששירותי הבידוד התרמי שלנו לא רק יעילים אלא גם ידידותיים לסביבה.

אם אתם מחפשים הצעת מחיר חינם עבור בידוד תרמי בתקרה שלכם, אז הגעתם למקום הנכון. אנו מבינים שבידוד הוא חלק חשוב בשמירה על הבית שלך נוח וחסכוני באנרגיה. לכן אנו מציעים הצעות מחיר חינם שיעזרו לך לקבל את העסקה הטובה ביותר על בידוד תרמי לתקרה שלך. צרו עמנו קשר עוד היום ואנו נספק לכם הצעת מחיר חינם על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי צרכי הבידוד שלכם.

התקנת בידוד תרמי בתקרה יכולה להיות משימה שלוקחת זמן, בהתאם לגודל החדר ולסוג הבידוד שתבחרו. זה בדרך כלל לוקח כמה שעות להתקנה, אבל זה יכול לקחת גם עד כמה ימים אם אתה מתמודד עם חללים גדולים יותר. התהליך כולל מדידה וחיתוך פיסות בידוד שמתאימות בצורה מושלמת לתקרה שלך ואז הצמדתם בצורה מאובטחת.

בידוד תרמי הוא חלק חשוב בשמירה על הבית שלך חם ונוח. כשמדובר בתקרות, ישנם חומרים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם לבידוד תרמי. חומרים אלה יכולים לנוע מקצף ופלסטיק ועד פיברגלס וצמר מינרלי. לכל סוג חומר יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לבחור את המתאים לצרכים שלכם. במאמר זה נסקור את סוגי החומרים השונים המשמשים לבידוד תרמי בתקרה, כמו גם את היתרונות והחסרונות שלהם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!