הדבקת ריצוף בבית – פתרון מנצח לחידוש הבית

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הדבקת ריצוף בבית

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לגלות מהו איזה ריצוף מומלץ לבית ואיך מתבצע תהליך הדבקת ריצוף בבית, לבצע כל סוג של שיפוץ בבית והתאמת אריחי קרמיקה ושיטות הדבקה במחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

הדבקת ריצוף בבית כבר לא שיטה חדשה

הדבקת ריצוף מעל למרצפות ישנות כבר לא שיטה חדשה, שיטה זו פרצה כבר החל משנות ה 90 בסערה. תוך חיסכון כספי עצום, שנבע בראש ובראשונה מאי פירוק שכבת הריצוף הקיימת ופינוי החול, העלאת חומרים בכמויות פחותות וזמן עבודה קצר יותר משמעותי. מאז ועד היום תחום הדבקת הריצוף בבית השתנה ללא הכר: דבקים חזקים, גמישים יותר. מרווחנים מתפלסים אשר מאפשרים עבודה מדויקת ברמות אחרות. חברתנו מבצעת הדבקת אריחי קרמיקה בבית עוד מימיו הראשונים של התחום בישראל.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

עלות הדבקת קרמיקה מול עלות ריצוף מחדש

עלות עבודת פירוק ריצוף ישן, פינוי הפסולת והחול הישן, העלאת החומרים החדשים וריצוף בטיט ועוד רובע הם עסק לא זול בכלל. לכן ברוב המקרים לא נבחר או נמליץ ללקוחותינו לבצע אותו. מתי כן? בעיקר כאשר הריצוף בתוך הבית ספוג כולו במים, כאשר מבצעים ממש הפיכה בבית משינוי קירות, חשמל ואינסטלציה לפעמים כבר לא ישאר מהריצוף הרבה. ובעיקר בעבודת ריצוף חיצוני.

עלות הדבקת קרמיקה חדשה נע בין 100 ₪ ועד גם 300 ₪ למטר תלוי גודל האריחים עם זאת המחיר הממוצע הוא 150 ₪ . ככל שהאריחים קטנים מאוד או גדולים מאוד ככה המחיר מתייקר. גם שטח הדירה משפיע, בתחום מקובל לבחון ריצוף לכל חלל בתמחור נפרד, חללים קטנים או בעלי גומחות מהווים עבודה קשה הרבה יותר מסלון רחב. מחיר זה כולל חומרי הדבקה והעבודה.

למה כדאי לבצע הדבקת אריחים על ריצוף קיים?

בעבר הייתה העדפה להימנע מהדבקת ריצוף בבית שיש בו צנרת ישנה שלא מוחלפת, והעדיפו לא להחליף אינסטלציה בכדי להימנע מעלויות גדולות של פינוי הריצוף הישן והחול. אולם היום אפשר בשיטות מתקדמות ומהירות להחליף את הצנרת ללא פירוק הריצוף אולם כלים חורצים אלו לא מצויים בכלל החברות. בנוסף ישנה העלות הזולה יותר ממחיר עבודת ריצוף בטיט.

לריאתנו היתרון הגדול ביותר אלו השיטות החדשניות ליישר את עבודת הדבקת הקרמיקה. בעבר ההדבקה נסמכה על הריצוף למטה, ריצוף ישר ומפולס עבודת הדבקה טובה, ובכל מצב אחר רמת העבודה יורדת. בשילוב שיטות ליישור השכבת הריצוף הישנה מליטוש ועד הוצאת אריחים בודדים ויישור. המרווחנים המתפלסים דואגים לכך שחוץ משמירה על מרווחים שווים הם נועלים עד לייבוש את אריחי הקרמיקה זה לזה. שיטה זו מאפשרת עבודה מהירה איכותית מאוד אם כי יש התווספות למחיר בשל החד פעמיות של החלקים המפלסים ועלותם.

הדבקת ריצוף בבית

האם אפשר להדביק ריצוף על בטון ועץ?

זו שאלה ששואלים ואף מתפלאים מתגובתנו לקוחות, כמובן ניתן בשיטות שונות להדביק ריצוף על עץ גלריה בשילוב רשת ברזל ומריחת שכבת בסיס של דבק. ובבטון יש צורך ליישר את השטח לפני הדבקת הריצוף.

האם אפשר להדביק קרמיקה על קרמיקה ישנה ?

כן אפשר בשני שיטות: האחת חריצת הריצוף הישן עם דיסק וחספוס כל המשטח. עבודה סיזיפית קשה ומלכלכת מאוד. השיטה השנייה שלא רבים משתמשים בה היא מריחת דבק בסיס מיוחד אשר מחספס את הרצפה, קל למריחה, ללא אבק, מתייבש ומוכן להדבקה חדשה מהר מאוד.

כאשר רוצים לבצע שיפוץ קוסמטי בלבד ניתן להדביק, אם מתכננים לשפץ באופן מאסיבי כל כלל הדירה כולל החלפת צנרות – מומלץ להחליף.

הדבקת ריצוף בבית

הדבקת ריצוף בבית השיטה להעלות את ערך הנכס

גם בדירה למגורים, לשכירות או למכירה הדבקת ריצוף מעלה ערך, מקלה על השכרה ומחירה של הבית. בעלות לא גבוהה הדבקת ריצוף בבית מעלה את ערך הבית בכל הפרמטרים. ושווה את בחירתה כדרך לשדרוג הנכס.

האם הדבקת ריצוף מתאימה לתנאי חוץ ?

תוך שימוש בדבקים הנכונים ובחינת בעל מקצוע האם ניתן בשטח לרצף בהדבקה, ניתן באופן עקרוני להדביק במרפסת ובחצר ריצוף חדש ללא החלפת הריצוף הקיים.

אם אתם מחפשים חברה שתעשה עבודה כוללת של שיפוץ או רק הדבקת ריצוף בבית חברת עוז בנייה ושיפוצים יכולה להעניק לכם שירותי עיצוב תכנון וביצוע מהשורה הראשונה של איכות ושירות. לקבלת הצעת מחיר חינם ללא התחייבות חייגו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת ריצוף

להדבקת ריצוף קימיים הרבה יתרונות לצד חסרונות ספורים, בין ההיתרונות: מהירות עבודה, חיסכון בפינוי ריצוף וחול ישנים, עבודת הדבקה זולה יותר.

לפי תקן אסור ואף עם תדרשו זאת מהקבלן אסור לו לבצע זאת. ותכלו בעתיד גם לתבוע אותו אם לא ירצף עם מרווחנים.

בפרוש לא. כל סוגי הריצופים המיועדים לרצפה מתאימים גם לקירות אבל לא להיפך. קרמיקות שמיועדות לקירות לא עמידות מספיק בשחיקה ובעומס שמוטל על קרמיקת רצפה.

מבחינה כלכלית אין שאלה בכלל. בהדבקה נחסכים עלויות פירוק הריצוף והפינוי והחלפת החול בבית. הסיבות שבכל זאת יצדיקו החלפת ריצוף הינן: הבית מוצף במים מתחת לריצוף. הריצוף שקוע ובולט בקטעים רבים ולא ניתן להדביק ריצוף חדש על משטח עקום. כמובן שבאמבטיות וחדרי שירותים תמיד נעדיף להחליף כיוון שיש צורך לבצע עבודות אינסטלציה מתחת לריצוף.

מבחינתכם אין הרבה הבדל. ההבדל נעוץ רק שכבת בסיס של הריצוף, בגרניט פורצלן הבסיס נאפה בחום גבוהה יותר ולפיכך הריצוף קשה יותר. לאחר התקנה אין הרבה הבדל ביניהם. רוב דגמי הגרניט פורצלן מתאימים לרצפה בעוד חלק מדגמי הקרמיקה לא מתאימים לרצפה רק לקירות.

הדבקת ריצוף בדירה לוקחת ללא העבודות מסביב כמעט שבוע. אולם עבודת הדבקה קשורה עוד מספר עבודות שיעריכו את זמן העבודה.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!