המלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים – רבקה נ.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שיפוץ חדר אמבטיה,ההמלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

אנו בעוז בנייה ושיפוצים, מעריכים ומוקירים כל המלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים אותה קיבלנו מלקוחותינו. אנו פועלים כל העת לייעל ולשפר את השירות והאיכות שאנו מעניקים.

מעוניינים גם אתם לקבל הצעת מחיר חינם ללא התחייבות, בכל אחד מתחומי העיסוק שלנו. פנו עכשיו דרך האתר או בטלפון ונעמוד לשירותכם. 

המלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים: רבקה ניסים

לכל מען דבעי

מי שמחפש עבודה איכותית, הנעשית ברמה מקצועית שלא מובנת מאליו, חברת עוז בניה ושיפוצים זו הכתובת. אפשר להוסיף על זה אמינות יושר שקשה למצוא היום.

אני נעזרת בשירותיו של "עוז" כבר שנים רבות. אין מטלה קטנה מידי או גדולה מידי –  אם זה לבנות חדר או להחליף מנורת תקרה, כל מה שגדעון עושה הוא עושה באחריות מלאה עם חומרים ואביזרים איכותיים ועם עין לרווחת הלקוח. לא פעם נעזרתי בחוש האומן שלו, ונהניתי מהצעות שרק שיפרו את התוצאה.

אני ממליצה על חברת "עוז" בלב שלם.

רבקה ניסים

10/5/2020

המלצות החמות של לקוחותינו: רבקה ניסים

המלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים

איך ניתן לקבל המלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים ?

חברת עוז בנייה ושיפוצים, מעניקה כבר שנים רבות שירותים בתחום השיפוצים החל משלב העיצוב והתכנון, מתן הצעות מחיר חינם ומפרטים מדויקים באשר לביצוע העבודה ועד לשלבי הבנייה השונים ולסיום גמר מדהים הכולל גם עבודת ניקיון לאחר שיפוץ מקיף. המלצות עלינו תוכלו למצוא בגוגל, ובאתר תחת פרויקטים והמלצות, בנוסף תוכלו ליצור איתנו קשר ונפנה אתכם ללקוחות וותיקים שישמחו להסביר עלינו ולתת את רשמיהם מהשיפוצים השונים שעברו איתנו.

איך לבחור שיפוצניקים מומלצים לפי אזור?

האידיאל הוא לבחור קבלן שיפוצים או חברת שיפוצים או בכלל כל נותן שירותים אשר מתמקד באזור שלכם. האם אתם עדיף לכם לבחור בקבלן שיפוצים שגר בעיר שלכם? לא בהכרח זה שהוא יגור גם במרחק בניין מכם לא יעיד על מחיר עבודה נמוך ולכן שווה לכם לבדוק עם עוד קבלנים מהאזור. חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמקדת בעבודות מאשקלון בדרום ועד גוש דן ועיקר מתן השירותים שלה הינם בראשון לציון, רחובות, נס ציונה, חולון ובת ים.

מה הם חלק מ- המלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים אותם קיבלנו?

  • גידי וערן מקצוענים ביותר בכל דבר שהם עסקו בו. שירות נדיב ואמין ביותר (נדיר ביותר לענף), מחירים הוגנים לתמורה והכי חשוב – עבודה מקצועית ברמה הגבוה ביותר ובאיכות מעולה.
  • חייב להמליץ על גדעון וערן האלופים!, מעבר לאנשי מקצוע ומקצוענים אמתיים, הם ראשית כל בני אדם ! הגונים וישרים. לפני כל פעולה מתכננים ובודקים ורק אז מבצעים, ממליץ בחום.
  • מעולם לא נתקלתי בבעלי מקצוע ברמה כ"כ גבוהה. מדובר בחברה של אב ובנו עוז בנייה ושיפוצים בעלי מוסר עבודה ונעימות . קיבלתי שירות מעולה מקצועי אמין אדיב בקיצור כמו שלקוח מצפה. הם בנו אצלי מחסן בנוי מפנל מבודד ממליץ בחום.
איטום מקלחת, החלפת אמבטיה למקלחון

איך לזהות חאפרים בענף השיפוצים או כאלה שהם מקצוענים מומלצים?

  • השלב הראשון הוא האינטואיציות – ההרגשה אותם הרגשתם בכימיה וההבנה במהלך הפגישה הראשונה, המלצה על תפלו עדין לידיו של הקבלן המתינו עוד קצת לשלב קבלת הצעת המחיר והמפרט אבל זו דרך טובה להבין האם התקשורת בינכם טובה, האם הוא סבלני והאם הוא מבין את צרכיכם.
  • השלב השני הוא הצעת המחיר – הצעת המחיר היא לא רק הסכום הסופי, לרוב הוא רק מטעה ואני יסביר: ישנה עבודת שיפוץ דירה קומפלט, קבלן אחד יכניס כבקשתכם בהצעה כל שלב ומוצר החל מההריסה ומה להרוס, מה לבנות, מה הוא מספק מבחינת חומרים ומוצרים, כמה נקודות מים ואיפה ועוד עד רמת כמות דלתות וכמות מנורות אותם הוא יספק וניקיון לאחר השיפוץ. ואחר עלול לכתוב עבודת אינסטלציה בבית X ₪ עבודת צבע בבית X ₪ וכך עוד ללא סעיפים המרכיבים את אופי העבודה ומה אתם מקבלים. בהמשך זה יעלה לכם עוד כאשר תגלו שהרבה לא נכלל בהצעה והמחיר מזנק ביותר מ 10 אחוז הסבירים במהלך שיפוץ על אותם דברים שביקשתם ואף מחיר העבודה מכפיל ומשלש את עצמו, הרבה מעבר להצעה המפורטת אותה קיבלתם מקבלן אחר.
  • השלב השלישי האחריות ומשך העבודה – בררו מי יעבוד בשטח? מי יפקח על העבודה ? האם זה אותו בן אדם שלוקח מכם את הכסף ? או האם זה צוותים ואף יותר גרוע קבלני משנה ?, מה שאומר שאתם עומדים לסכם עם קבלן לווין, כזה שלוקח את הכסף ומעביר את העבודה לאחרים שלא דווקא הייתם בוחרים להכניס אותם לביתכם. בררו מי נותן אחריות ועד איזה היקף ולמשך כמה זמן אלו דברים חשובים לתיקון ליקויים בהמשך ולבחירת חברה שלא תברח לכם. בררו מה משך העבודה והאם העובדים מגיעים בכל יום או מגיעים יום בשבוע מה שיקפיץ לכם את העלויות והנזק הרגשי והעצבים מהשיפוץ מה שלא אמור לקרות כלל.

המלצות על חברת עוז בנייה ושיפוצים -מאחד הדברים שהכי חשובים לנו

כחברה וותיקה בתחום השיפוצים בארץ אנו דוגלים בעבודה אישית שלנו ללא קבלני משנה לרוב, וכאשר חלק מהעבודה כן מבצע קבלן משנה שלנו למשל בייצור מטבח או ייצור שיש האחריות אותה אתם מקבלים היא כפולה מצד אחד קבלן המשנה אחראי על עבודתו ואיכותה מצד שני הוא עובד מולנו כך שאנו דואגים במקביל בשטח איתו לפתור את הבעיה ואתם צריכים לדבר ולהתנהל רק איתנו. חברתנו מעניקה מפרט עבודה מדויק לפי כל סעיף וסעיף בכדי שתוכלו לדעת בדיוק כמו ברשימת מכולת מה אתם מקבלים ואיפה. העבודה אצלנו מתחילה מרגע הסיום ולא נפסקת עד לסיום השיפוץ איננו לוקחים מספר פרויקטים במקביל ומתמקדים רק בכם. לקבלת הצעת מחיר חינם השאירו פרטים באתר או התקשרו 050-5253695 ובקשו את עוז גדעון.

 

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כלליים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

פרוייקטים והמלצות נוספות

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!