הנמכות גבס למזגן – הדרך הנכונה לביצוע איכותי

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

הנמכת גבס למזגן מיני מרכזי בחדר משולב תאורה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע התקנות מערכות מיזוג מכל הסוגים כמו גם הנמכות גבס למזגן מעוצבות.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מהי חשיבות הבנייה בגבס לקבלנים ולכם.

הגבס נחשב לאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בקרב קבלנים לאור מגוון רב של סיבות. קודם כל הוא מאוד פונקציונלי וניתן להתאים אותו לכל חדר, כולל סוגי גבס שמתאימים יותר לחדרי אמבטיה שכן הם אינם סופגים לחות ורטיבות. מעבר לפונקציונליות שלו הגבס גם מביא עימו מגוון רב של יתרונות עיצוביים ולכן אדריכלים רבים נוטים להשתמש בו על מנת ליצור אלמנטים עיצוביים ברחבי הבית, בין אם מדובר על הנמכות גבס למזגן, הנמכות גבס לתאורה, אלמנטים הקשורים בקירות כמו ספריה, תקרה מעוגלת, אסלה סמויה ועוד. בעזרת הגבס ניתן להשיג כמעט כל אלמנט עיצובי שרק תרצו תודות לגמישות שלו בתור חומר גלם.

סוגי הנמכות גבס למזגן

אחד השימושים היותר נפוצים עבור תקרת גבס הוא הסתרה של המיזוג המרכזי של הבית. כיום ישנם הרבה מאוד אדריכלים שרוצים להצניע כמה שיותר מכשירי חשמל ואחד מהם הוא המזגן שבמקום לתלות אותו על הקיר, דבר שלא תורם לעיצוב הבית, מחביאים אותו בתוך התקרה. לשם כך, ישנם שני סוגי הנמכות גבס למזגן כאשר האחד הוא תקרה תלויה. התקרה התלויה יורדת בזווית של תשעים מעלות מהתקרה של החדר בו היא מותקנת והיא יוצרת מאין מדרגה בתקרה אליה אנו מכניסים את המזגן. 

סגנון נוסף של הנמכת גבס הוא תקרה צפה כאשר במקרה זה החיבור בין התקרה לבין ההנמכה אינו נראה לעין ולכן קיימת תחושה כאילו התקרה צפה מעל לתקרה הרגילה של הבית. גם בסוג זה של תקרה את המזגן נתקין בתוך ההנמכה עצמה של התקרה ולאחר מכן יסגור קבלן הגבס את ההנמכה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי

הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי היא פתרון אידיאלי למי שרוצה להסתיר את המזגן מבלי להתפשר על יעילותו. הנמכת הגבס מאפשרת להסתיר את המזגן מאחורי לוחות גבס, מה שמשפר את המראה העיצובי של החדר ומספק מקום נוסף לאחסון דברים.

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בהנמכת תקרות גבס למזגנים מיני מרכזיים. החברה משתמשת בציוד מתקדם ובצוות מקצועי של קבלנים ומומחים, על מנת לספק עבודה איכותית ובטיחותית.

הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי כוללת מספר שלבים:

  1. סימון תקרת הבית.
  2. חיתוך לוחות גבס.
  3. הרכבת לוחות הגבס.
  4. התקנת גופי תאורה.
  5. צביעה או חיפוי תקרת הגבס.

 

החברה מעניקה אחריות מלאה על עבודות הנמכת תקרות גבס, לרבות הנמכת תקרות גבס למזגנים מיני מרכזיים.

היתרון של הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי

הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי מציעה מספר יתרונות:

  • שיפור המראה העיצובי של החדר: הנמכת תקרת גבס מסתירה את המזגן, מה שמשפר את המראה העיצובי של החדר.
  • חסכון במקום: הנמכת תקרת גבס מספקת מקום נוסף לאחסון דברים.
  • יעילות תרמית: הנמכת תקרת גבס יכולה לשפר את היעילות התרמית של המזגן, מה שיכול להוביל לחיסכון בהוצאות החשמל.

 

למה לבחור בחברת עוז בנייה ושיפוצים?

חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה מספר יתרונות:

  • ניסיון רב שנים: החברה בעלת ניסיון רב שנים בהנמכת תקרות גבס למזגנים מיני מרכזיים.
  • צוות מקצועי: החברה מעסיקה צוות מקצועי של קבלנים ומומחים, על מנת לספק עבודה איכותית ובטיחותית.
  • אחריות מלאה: החברה מעניקה אחריות מלאה על עבודות הנמכת תקרות גבס, לרבות הנמכת תקרות גבס למזגנים מיני מרכזיים.

 

אם אתם מחפשים פתרון אידיאלי להסתרת המזגן מבלי להתפשר על יעילותו, הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי היא הפתרון המושלם עבורכם. חברת עוז בנייה ושיפוצים היא הכתובת הנכונה עבורכם.

הנמכת גבס למזגן פתח יציאה למטבח

מה חשוב לשים לב כאשר אנו מחליטים להשתמש באלמנט של הנמכת גבס למזגן?

ישנם מספר דברים חשובים מאוד שיש לשים אליהם לב כאשר אנו מחליטים על שימוש בהנמכת גבס. ראשית עלינו לבחור קבלן גבס מנוסה, בעל נסיון רב כאשר מומלץ לבקש מאותו קבלן גבס לראות פרויקטים של גבס אותם הוא ביצע כמו הנמכות, תקרות מעוגלות, ספריות ועוד. 

לאחר שבחרנו את הקבלן חשוב מאוד לקדם את הנושא של שיתוף הפעולה בין קבלן הגבס אותו בחרנו לקבלנים אחרים שתלויים בקצב ההתקדמות שלו בפרויקט. חשוב להבין כי בכדי שהפרויקט שיפוץ שלכם לא יתעכב על הקבלנים להיות מסונכרנים בהיבט של ההתקדמות של האחר, שכן קודם כל איש הגבס הוא זה שיכין את התשתית של התקרה המונמכת, לאחר מכן איש מיזוג האוויר או קבלן החשמל יגיעו לעשות את העבודה שלהם ולאחר שאלו יסיימו, יגיעו שוב קבלן הגבס ובצע סגירה של התקרה וכמובן יבצע את הגימור של התקרה. לכן החשיבות של חברה אחת המבצעת את כלל ההתקנות ותהליכי הבנייה הוא מאוד קריטי למשך זמן העבודה ולעלות. 

דבר נוסף שיש לשים אליו לב הוא לא פחות חשוב והוא המיקום בתקרה בו איש הגבס מכין פתח שירות עבור תחזוקה ותקלות במיזוג האוויר. פתח הגישה חייב להיות מתואם עם קבלן מיזוג האוויר והוא יהווה נקודה בתקרה אותה ניתן להסיר או לפתוח בצורה כלשהי ודרכו ניתן לגשת בקלות אל המיזוג אוויר במקרה בו נצטרך לתקן תקלה או להחליף רכיב במיזוג האוויר.

כאן בדיוק אנחנו בחברת עוז בניה ושיפוצים נכנסים לתמונה. אנו מתמחים בכל סוגי עבודות השיפוצים השונות ביניהם גם הנמכות גבס אותן אנו מבצעים באמצעות מומחי הגבס שלנו. אנו מאגדים את כל סוגי העבודות תחת קורת גג אחת ולכן הסנכרון בין בעלי המקצוע הוא לא פחות ממושלם. 

הכל נעשה בדיוק ובהתאמה אישית לצרכים שלכם. אנו נשמח לייעץ לכם כיצד גם אתם תוכלו ליהנות מן האלמנט של תקרה גבס מונמכת ולהחביא שם את המיזוג אוויר המרכזי שלכם, גופי תאורה ועוד. בעזרת הניסיון אותו צברנו במסגרת עבודות הגבס הרבות שביצענו אנו נשמח לבצע כל עבודת גבס לשביעות רצונכם. אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו ולקבל הצעת מחיר משתלמת ללא התחייבות.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

  • גבס לבן המגיע בעוביים שונים ובאורכים שונים מתאים לעבודות פנימיות לא בחללים רטובים. חלש יותר מכלל הסוגים הקיימים.
  • גבס ירוק מתאים לאזורים שתיתכן בהם רטיבות. עמיד יותר וחזק יותר מגבס לבן. גבס זה לא אמור לעמוד בתנאים חיצוניים ואף לא במגע מים ישיר ותכוף.
  • גבס אדום מתאים לעבודות בעלות צורך בתקן אש. יתכן וידרשו כמה שכבות בכדי להגביר את זמן העמידות לפי תקן נדרש לכל חלל.
  • גבס כחול המילה האחרונה בגבס פלטה זו עמידה בתנאים חיצוניים ובמגע מים תכוף בניגוד לשאר סוגי הפלטות. נוכל להשתמש בה בתוספות בניה, בחדרי אמבטיה ועוד…

קירות גבס מותקנים על מסגרת מתכת לרוב עם כי גם מסגת פנימית מעץ היא אופציה אבל יקרה יותר ולא מתאימה במקרים רבים.

שיטה אחת כוללת חיפוי קיר או תקרה בעזרת פרופיל אומגה וזו הדרך הטובה ביותר בחיסכון שטח הבנייה. הגבס בא רק בצד אחד. שיטה זו מתייחסת כי המשטח ישר ומוכן להתקנה אם זה לא המצב שיטה זו לא מתאימה.

שיטת הבניה משניי צדדים או מצד אחד בעזרת פרופיל מסילה ופרופיל ניצב. שיטה זו אינה נסמכת על משטח ישר אלא צפה, עומדת בזכות עצמה. שיטה זו מהווה את מירב הקירות הבנויים.

שיטת בנייה מחוזקת בעלת שימוש בפרופילים מתכת עבים יותר המאפשרים חוזק קיר גדול יותר.

כין ישנה הפלטה האדומה אשר מתאימה, חשוב לוודא מול יועץ מהם הדרישות ולפי כך לעבוד. יתכן וידרשו מספר שכבות של גבס אדום בהתקנה בשיטת הבנייה בכדי לעמוד בדרישות.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהרהיט ייתפס על מסגרת ברזל או עץ ויהיה חזק. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס רהיטים כבדים.

כן בוודאי אנו מראשוני החברות העובדות בגבס בארץ. עוד מימיו הראשונים בארץ. שיטת בניה זו מלווה אותנו ברוב עבודותינו. ואנו כאן למענכם בייעוץ ועבודה.

שיטה זו אידיאלית לבניה בעסקים שונים, רק התייעצו איתנו ונמליץ לכם על שיטת הבניה וסוג הפלטות המתאימים לכם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!