מחיר הדבקת ריצוף ? מה המחיר שכדאי לשלם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

מחיר הדבקת ריצוף בבית

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לגלות מהו מחיר הדבקת ריצוף משתלם , לבצע כל סוג של שיפוץ בבית והתאמת אריחי קרמיקה ושיטות הדבקה במחיר באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעת צביעה משתלמת שתשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

הדבקת ריצוף – חסכון בלתי יאומן ושדרוג עיצובי

לריצוף השפעה אדירה על עיצוב הבית ועל האווירה בו. למעשה, אם מדברים על מחיר הדבקת ריצוף מגלים כי הדבקת ריצוף זולה בכ-35% בהשוואה לריצוף חדש. בנוסף, הדבקת ריצוף מקצרת את משך העבודה מכמה שבועות ארוכים לכמה ימים בודדים. בעוד ריצוף מחדש דורש את פירוק הרצפה הקיימת, פינוי שלה, הכנת השטח וריצוף מחדש, בהדבקת ריצוף כל מה שצריך הוא פשוט להדביק. במדריך הבא נציג בפניכם את היתרונות של התהליך, מתי לא מומלץ לבצע הדבקת ריצוף וכמובן מחיר הדבקת ריצוף עם מחירון מפורט.

יתרונות הדבקת ריצוף

הדבקת ריצוף מציעה יתרונות משמעותיים בתהליך השדרוג העיצובי של הבית. העלות הנמוכה בהשוואה להחלפת הריצוף הקיים היא רק ההתחלה. עם הדבקת ריצוף, ניתן לעצב את הבית בצורה מתקדמת יותר וליצור אווירה מודרנית וייחודית. במאמר נסביר בפירוט על היתרונות הבולטים של הדבקת ריצוף.

היתרונות המרכזיים של הדבקת ריצוף

הדבקת ריצוף מספקת חיסכון כלכלי משמעותי. בעת השוואה להחלפת הריצוף הקיים, המחיר של הדבקת ריצוף הוא כ-35% זולה יותר. בנוסף, משך העבודה קצר יותר והמחיר נמוך יותר, מה שמבטיח חסכון נוסף. במאמר זה נספק מידע מפורט על המחירים של הדבקת ריצוף וההבדלים בין הדבקת ריצוף להחלפת הריצוף הקיים.

בנוסף לחיסכון הכלכלי, הדבקת ריצוף מציעה יתרונות עיצוביים משמעותיים. הכשירות של הריצוף לשדרג את העיצוב הפנימי של הבית היא מרכזית. בעזרת הדבקת ריצוף, ניתן לשדרג את הבית בצורה משמעותית וליצור אווירה חדשה ומרעננת. נציג במאמר זה דוגמאות לכיצד הדבקת ריצוף יכולה לשדרג את העיצוב הפנימי של הבית בצורה מרהיבה.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מתי מומלץ שלא לבצע הדבקת ריצוף?

הדבקת ריצוף היא אפשרות מומלצת במקרים רבים, אך ישנם מצבים בהם לא מומלץ לבצע הדבקת ריצוף. במאמר זה נעמיק בתנאים שבהם אין לבצע הדבקת ריצוף ומהם הגבולות המומלצים לביצוע התהליך.

הדבקת ריצוף אפשרית רק במקרים בהם האריחים החדשים אינם עשויים מאבן טבעית כמו שיש למשל. בנוסף, על הרצפה הקיימת להיות ישרה ותקינה לחלוטין, אחרת ייתכנו עיוותים. בנוסף, בבתים בהם הצנרת ישנה, לא מומלץ לבצע הדבקת ריצוף, זאת משום שכל בעיה בצנרת, תגרום צורך להרים את שתי שכבות הריצוף, במקום רק שכבה אחת. בנוסף, במידה והדבקתם עוד שכבה על הריצוף שכבר קיים, יש לקצר את המשקופים והדלתות בהתאם.

כיצד מתבצעת העבודה של הדבקת ריצוף?

רצף אמין ומקצועי יוודא שהשטח עליו אתם מדביקים את הריצוף נקי לחלוטין וכי אין אריחים שמתנדנדים, אריחים שבורים או אריחים מנותקים. אם נדרש תיקון כזה או אחר, הוא יבצע את התיקון עם תערובת מיוחדת, ינקה את גב האריחים החדשים עם ספוג לח, זאת בכדי שהקליטה תהיה מלאה ומדויקת. בכדי שהריצוף החדש יחזיק מעמד לאורך שנים רבות, עליו לעשות שימוש בדבק עם תו תקן ישראלי שמתאים באופן ספציפי לריצוף שבחרתם. הדבק ייבחר לפי סוג האריח, הגודל שלו ועובי ההדבקה.

 הדבקת ריצוף מחיר

עלות הדבקת ריצוף נעה בין 120-160 ש“ח למ“ר לא כולל העלות של האריחים עצמם. המחיר כולל את העבודה, הדבק והרובה. המחיר משתנה בהתאם לגודל השטח שאותו בחרנו לרצף, גודל האריחים וכמובן מורכבות ההתקנה. למשל, ככל שהאריח גדול יותר, זה מצריך יותר חיתוכים ולכן המחיר עולה. גם עבודה בחללים מרוהטים נחשבת להרבה יותר מורכבת וזה צפוי לעלות את המחיר של הדבקת ריצוף ב-30-40 אחוזים. 

הדבקת ריצוף מחיר

עלויות נוספות הקשורות להדבקת ריצוף

  • פירוק והתקנת ריצוף חדש- אם למרות היתרונות של הדבקת ריצוף החלטתם ללכת על ריצוף חדש כולל פירוק, דעו שהתהליך מחייב פירוק הריצוף הישן כולל פאנלים, פינוי הפסולת מהדירה או הבית, מריחה של טיט על החול או הטיט הקיים והתקנה מחודשת של האריחים. המחירים נעים בין 220-320 ש“ח למ“ר ללא עלות האריחים. אם תרצו להחליף את החול כולו בשל רטיבויות, המחיר עולה.
  • הדבקת אריחים על קיר – מדובר בתהליך יותר קצר וגם יותר קל בהשוואה להדבקת אריחים על רצפה כי אין צורך לבצע תיקונים של שיפועים או להקפיד על תקינות הניקוזים. המחירים להדבקת אריחים על הקיר נעים בין 140-270 ש“ח למ“ר לא כולל עלות האריחים.
  • עלויות נלוות – כאמור, במידה ובחרתם להדביק אריחים על הקיימים, קחו בחשבון את קיצור הדלתות והמשקופים. יש מצב שאתם או הקבלן איתו בחרתם לעבוד יצטרך להזמין גם נגר והמחיר הוא כמובן בנפרד. המחיר לקיצור דלת נע בין 90-120 ש“ח. גם קיצור של משקוף עולה כמה מאות שקלים. חשוב לתמחר הכל מראש כדי שלא יהיו הפתעות. במידה ומדובר בריצוף של חלל רטוב, חשוב לשים דגש על איכות הרובה ולבחור ברובה איכותית. בנוסף, חשוב לרכוש בין 15-20 אחוז יותר אריחים, על כל מקרה שלא יהיה.

חברת עוז בניה ושיפוצים – המומחים בהדבקת ריצוף

בחברת עוז בניה ושיפוצים, אנו מתמחים בביצוע עבודות ריצוף מגוונות ובמגוון רחב של חומרים כגון הדבקת ריצוף חדש על ריצוף קיים, החלפת הריצוף הישן בחדש, התקנת פרקטים והחלקת בטון. אנו מחויבים לשימוש בחומרי עבודה איכותיים ולביצוע העבודה ברמה הגבוהה ביותר, תוך בדיקות נדרשות אחריות ותמיכה מול הלקוחות שלנו.

כדי לקבל ייעוץ והערכת מחיר לדבקת ריצוף בביתך, אנא צרו קשר עם חברת עוז בניה ושיפוצים. אנחנו כאן כדי לסייע לכם בתהליך הריצוף, מהתכנון והייעוץ, דרך הערכת המחיר ועד לביצוע המדויק של העבודה. אנו מתחייבים לאיכות העבודה ולגימור מושלם, ונציע לכם אחריות על העבודה שלנו.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי עבודת ריצוף

להדבקת ריצוף קימיים הרבה יתרונות לצד חסרונות ספורים, בין ההיתרונות: מהירות עבודה, חיסכון בפינוי ריצוף וחול ישנים, עבודת הדבקה זולה יותר.

לפי תקן אסור ואף עם תדרשו זאת מהקבלן אסור לו לבצע זאת. ותכלו בעתיד גם לתבוע אותו אם לא ירצף עם מרווחנים.

מבחינה כלכלית אין שאלה בכלל. בהדבקה נחסכים עלויות פירוק הריצוף והפינוי והחלפת החול בבית. הסיבות שבכל זאת יצדיקו החלפת ריצוף הינן: הבית מוצף במים מתחת לריצוף. הריצוף שקוע ובולט בקטעים רבים ולא ניתן להדביק ריצוף חדש על משטח עקום. כמובן שבאמבטיות וחדרי שירותים תמיד נעדיף להחליף כיוון שיש צורך לבצע עבודות אינסטלציה מתחת לריצוף.

מבחינתכם אין הרבה הבדל. ההבדל נעוץ רק שכבת בסיס של הריצוף, בגרניט פורצלן הבסיס נאפה בחום גבוהה יותר ולפיכך הריצוף קשה יותר. לאחר התקנה אין הרבה הבדל ביניהם. רוב דגמי הגרניט פורצלן מתאימים לרצפה בעוד חלק מדגמי הקרמיקה לא מתאימים לרצפה רק לקירות.

הדבקת ריצוף בדירה לוקחת ללא העבודות מסביב כמעט שבוע. אולם עבודת הדבקה קשורה עוד מספר עבודות שיעריכו את זמן העבודה.

הדבקת ריצוף זהו תהליך, המיתר את הצורך לפרק ולהוציא את הריצוף הישן והחול מתחתיו. הדבקת הריצוף מתבססת על הריצוף הישן. ואיכותה קשורה למצב השכבה שמתחת.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!