שיפוצים קטנים בבית – שעושים הבדל משמעותי

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עיצוב בית בהתאמה אישית,שיפוצים קטנים בבית

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לברר אילו שיפוצים קטנים תוכלו לעשות בביתכם באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

אז מה זה אומר שיפוצים קטנים בבית?

אין אחד שהמילה שיפוץ אינה מלחיצה אותו. ואכן, שיפוצים מהווים בחלק גדול מהמקרים פעולות אגרסיביות למדי שטומנות בחובן לכלוך רב ואי סדר למשך תקופה מסוימת. השיפוצים מפרים את שלוותם של בני הבית ואף עשויים לאלץ אותם לפנות את דירתם עד לתום הפרויקט. ובכן, מסתבר שאפשר גם אחרת. כיום בהחלט ניתן לשדרג בצורה משמעותית את מראה הבית והפונקציונאליות שבו באמצעות מספר שיפוצים קטנים שפשוט עושים את כל ההבדל, בלי הרבה אבק, בלי לכלוך מיותר ובלי לצאת מהבית אפילו לרגע. להלן מספר דוגמאות לכך:

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

עבודות גבס

הגבס הינו חומר גלם משמעותי ביותר בעולם השיפוצים הקטנים. הגבס מאפשר לבצע שינויים בתוך הבית מבלי להשתמש בטיח ובבטון ועדיין להיראות כמו קיר או עבודה אומנותית אחרת. לוחות הגבס יכולים לשמש לטובת יצירת אלמנטים רבים בבית כגון מזנונים, דלפקים, ויטרינות, מסגרות לטלוויזיה ולתמונות, אך גם בתור חיפוי לקירות. מתחת לחיפוי ניתן לבצע מספר רב של שינויים כגון הזזת נקודות חשמל, יצירת נקודות תאורה חדשות, הנמכת תקרה, חיפוי נזקים וסדקים אחרים וכו'. שיפוצים קטנים באמצעות גבס יכללו גם עבודות אומנותיות של שילובי לוחות גבס עם צבעים ועיצובים מרהיבים – זהו שדרוג חינני עבור כל בית, מהיר ולא יקר!

חדר הרחצה

חדר הרחצה הוא אחד החדרים המפנקים ביותר של הבית ויחד עם זאת, מבין הקטנים שביניהם. על מנת למקסם את יכולותיו, ניתן לבחור לבצע שיפוצים קטנים וממוקדים בו ובתוך ימים ספורים לזכות בחדר רחצה מושלם. מבין השינויים שניתן לבצע – התקנת פרקט עמיד במים, חיפוי שיש, התקנת מקלחון חדש או אמבטיון, ג'קוזי, ארונות תלויים, ברזים מעוצבים ועוד. "על הדרך" ניתן לשנות את האינסטלציה של חדרי הרחצה ולהחליף ברזים על מנת למנוע תקלות בעתיד.

נגרות

שימוש בעץ לטובת עיצוב פנים הבית אינו חדש במחוזותינו והישראלים אוהבים במיוחד את חומר הגלם הזה. שיפוצים קטנים על טהרת העץ יכולים להתבצע בכל רחבי הבית כגון שינוי או חידוש ארונות המטבח, שינוי והחלפה של דלתות הפנים (והמשקופים), ועוד מגוון פרויקטים כגון הקמת פרגולות, פרקטים, דקים ועוד. רצוי לשלב את עבודת הנגר יחד עם תכנון אדריכלי מוקפד על מנת לדייק ככל שניתן בפרטים תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח.

אז מה יכולות להיות העלויות של שיפוצים קטנים בבית שיכולות לשדרג ולשפר את אורח חיינו:

מחיר החלפת דלתות נע בין 1300- 2200 ₪

מחיר צביעת דירה 3 חדרים 3000- 3600 ₪

מחיר צביעת דירת 4 חדרים 4000- 5000 ₪

מחיר צביעת דירת 5 חדרים 5500- 6500 ₪

מחיר בניית מדף גבס 100 ₪ למטר מרובע

מחיר מזנון ינוע בין 4000- 7000 ₪ כאשר תוספות עץ זכוכית ומראות ייקרו את הפרויקט.

מחיר הנמכת תקרת גבס למזגן 190- 330 ₪ למטר מרובע

ניקוי והברקת קריסטל לריצפת ריצוף ישנה יעלה כ- 30 ₪ למ"ר

מחיר התקנת מזגן מיני מרכזי רגיל 5000- 9000 ₪

מחיר מיני מרכזי אינוורטר 10,000- 15,000 ₪

מחיר מולטי בוקס המזגן היעיל והחסכוני ביותר לבית 18,000- 25-000 ש"ח

שיפוצים קטנים בבית יכולים לכלול גם פעולות נוספות שעושות את כל ההבדל כגון חיפוי קירות, צביעה דקורטיבית ואף ביצוע פעולות בגינה ובחצר כגון גינון והקמת מסלעות. חברת עוז בנייה ושיפוצים תשמח לעמוד לרשותכם בכל אחד מסוגי השיפוצים הנ"ל, ומעמידה לרשותכם צוות מקצועי ומיומן לביצוע מהיר ויעיל של הפרויקט

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוץ בית

שיפוץ בבית פרטי משתנה בין בית לבית. כאשר כל פרויקט נבדל בהיקף השיפוץ ובאזורים בהם אנו מטפלים. שיפוץ מקיף לבית פרטי לרוב אורך כחודשיים, כאשר מוסיפים גם טיפול מקיף לבית חיצוני ועיצוב הגינה התווסף לפחות עוד חודש עבודה.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!