תיקון גגות בטון – מסוג העבודות הדחופות

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איטום יסודות מבנה, תיקון גגות בטון

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע בדיקה, תיקון והגנה על גג ביתכם באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מה פוגע בגגות הבטון של הבית שלנו ?

גגות בטון חשופים ללא ריצוף הינם פגיעים למצבי האקלים, לפגיעה כתוצאה מהתקנת מזגנים, דודים, אנטנות ושאר המערכות, או אפילו ציוד עודף שיושב עליו, לכן נדרש מדי פעם לבצע תיקון גגות בטון . בניגוד לגג המכוסה בריצוף העמיד לפגיעות, איטום גגות בטון חשופים מצריך תחזוקה שוטפת לדוגמא: פתיחת פתחי הניקוז שלו, ניקוי מרזבים, ניקוי המשטח מלכלוך ובעת עבודות על הגג יש לאטום היטב את מקומות הקדיחות כי למים יש נטייה לחלחל וזורם פנימה מכל פתח ולגרור לנזקים. חברת עוז בניה ושיפוצים נותנת מענה לבעיות רטיבות בגגות בטון חשופים, נציג מטעמנו יבחן את הבעיה ייתן את ההמלצה ל- תיקון גגות בטון יעיל ונכון שיביא את התוצאה לה אתם מייחלים.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

אופציות תיקון גגות בטון:

אפשרות א:

ניקוי המשטח מציוד ולכלוך.

ניקוי שטח הגג עם מכונת ניקוי בלחץ מים בחוזק של לפחות 150 בר, על מנת להסיר חומרים הנמצאים על פני שטח הגג המהווים חוצץ לחומר האיטום החדש.

תיקון חורים ויישור המשטח, יש לוודא שיפוע מחושב להזרמת המים לניקוז, תיקון כל השיפועים בין הגג לקיר שאינם תקינים.

מריחת מינימום 2 שכבות חומר אקרילי או פוליאוריטני מולבן ומשוריין, על גבי המשטח, מריחת החומר בצורה שווה על ידי הרלס (אפשרות למברשת או גלגלת) כדי ליצור משטח בעל עובי שווה ישר וחלק.

קבלו מאיתנו טיפ חשוב לתחזוקה שוטפת אשר יכולה לתפוס בעיות בהתחלתם או בכלל למנוע אותם ולדחות עבודות תיקון גגות בטון: רצוי לפני כל חורף לבדוק את מצב הגג, לנקותו מלכלוך ולפתוח את הניקוזים והמרזבים, אם הגג לא מטופל בצורה נכונה מים עומדים ימצאו את הפתח ויהרסו בהדרגה את האיטום.

אפשרות ב:

שלב אחד עד שלב שלוש הינו זהה לסעיפים שלעיל.

מריחת זפת קר על פני המשטח בתור שכבת גישור שבין הגג לזפת החם.

מריחה בצורה אחידה זפת חם תיקני על פני הגג.

מריחת לפחות 2 שכבות חומר אקרילי או פוליאוריטני מולבן ומשוריין.

גג מולבן מוריד את רמת החום בתוך הבית בצורה משמעותית לעומת גג שחור, וחוסך בהוצאות קירור הבית. בנוסף תורם עוד שכבה המגנה על תקרת הבית ומהווה תיקון גגות בטון זול מהיר וללא לכלוך.

אפשרות ג:

שלב אחד עד שלב שלוש הינו זהה לסעיפים שלעיל.

מריחת יסוד מקשר על המשטח.

הלחמת יריעות ביטומניות על פני המשטח, יש לעלות ממשטח הגג על הקיר לפחות לגובה 15 ס"מ. מריחת חומר אקרילי אוטם על התפרים בכדי להאריך את חיי האטימה.

אנו בחברת עוז בנייה ושיפוצים מעדיפים שתשאירו את חלל הגג ללא ארגזים או חפצים העלולים לפגוע באטימות הגג, ולהפריע לזרימת המים להגיע לניקוזים, בנוסף עדיף לתת לבעל מקצוע מקצועי להתקין אביזרים כגון: מזגנים, דודים, ואנטנות על פני שטח הגג. להצעת מחיר לתיקון גגות בטון אנא פנו אלינו ונשמח להגיע להצעת מחיר חינם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי איטום

קודם כל מומלץ לבדוק לפחות פעמים בשנה את הגג ומצבו אם לא יותר.

בייחוד לפני הגשמים הראשונים.

חשוב לבדוק מדי פעם את פתחי הניקוז שנמצאים על הקרקע שאין זרימת מים מהגג.

לא יכולים לבדוק בעצמכם הזמינו קרוב משפחה, שיבדוק במקומכם או בעל מקצוע שייעץ לכם בצורה מקצועית.

איטום גג רעפים  יכול להתבצע בשני דרכים למען פתרונות שונים לבעיות שונות.

האחת נזילה משבר ברעפים, או מפינות משטחי הרעפים שמצרכים בדיקה ותיקון נקודתי לבעיה.

השנייה זה איטום מחדירת טיפות מועטות, אבק, קרינה, חום ומזיקים. על ידי התקנת שכבת בידוד מתאימה מתחת לרעפים.

ישנם 3 סוגי כשלים נפוצים אשר פגעים בגג הבטון ומצרכים תחזוקה:

  1. הטבע – השמש, גשם, רוח, לכלוך עצים, וחיות (ציפורים חתולים) כל אלו מעלים לכלוך, שוחקים את הגג מלכלכים אותו ופוגעים בו. לבדם הם מצרכים בדיקה שנתית לפחות ותחזוקה לפי הצורך
  2. פיצוצי צנרת מים – כמויות רבות של מים הנשפכים בלחץ על הגג או פיצוץ של דוד עלולים לחפש את כל החרירים או הכשלים באיטום ולהרחיבם עד כדי בעיה דחופה מלבד הטיפול בפיצוץ המים.
  3. הגורם האנושי – אנשים העולים על הגג יכולים להפיל כלים או מתקנים אשר על הגג ולפצוע את הבידוד. הדברים אשר אנו מניחים על הגג יכולים ללחוץ על שכבת האיטום וליצור בעיות גם כן.

כביכול הוספת שכבה חדשה על שכבה ישנה אמורה לאטום את הגג. ואכן עקרונית זהו המצב כאשר השכבה העליונה במצב מושלם אולם במקר של כשל ולו הקטן ביותר. חדירת המים תגיע גם לשכבה מתחת וככה הלאה.

איטום חדר רטוב  זו חובה בכל שיפוץ מקלחת ואמבטיה. זו חובה עד כדי כך שנכתב תקן מחמיר בנושא המחייב קבלנים לבצע זאת.

מטרת האיטום הינה למנוע מעבר מים לשאר חלקי הבית ואף למנוע מעבר מים לדירות אחרות או לשטח המשותף של הבניין.

כן הדבר אפשרי אך יש להתייעץ איתנו לפני קבלת ההחלטות.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!