תיקון פיצוץ בצנרת מים – מצריך פתרון דחוף ומקצועי

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תיקון פיצוץ בצנרת מים תיקון דחוף מונע לנזקים ועלויות כבדים

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל תיקוני והחלפת צנרת המים בביתכם באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

תיקון פיצוץ בצנרת מים – מצריך מכם לבחור בבעל מקצוע אמין ומקצועי

אחד הדברים היותר מבאסים הוא פיצוץ בצנרת המים. כידוע, מים יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לקירות, לתקרה ולרצפות. לכן, כאשר יש נזילה או פיצוץ חייבים לבצע את התיקון כמה שיותר מהר. תיקון פיצוץ בצנרת מים מצריך טיפול מהיר ומקצועי מאינסטלטור בעל נסיון, מכיון שאם לא מטפלים בזה כמה שיותר מהר הוא יכול לגרום לנזק של ממש גם בקירות הבית, גם בריהוט ולפעמים גם להגיע לשכנים שלנו.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מדוע צינורות מתפוצצים?

ובכן, כמו כל דבר אחר, גם הצינורות שבמערכת המים והביוב נשחקים ואורך החיים שלהם מוגבל. לפעמים צינור מתפוצץ כי הוא פשוט קופא. בנוסף, פיצוץ יכול להופיע בצנרת המים החמים או הקרים ולעתים גם יש רטיבות נוספת שמגיע מהביות כתוצאה מפתיחה של סתימה שהובילה לחום או כתוצאה מהתקנה לקויה. לפעמים מצטברים מים לאורך השנים וזה גורם לנזקים.

מה לעשות בעת פיצוץ בצנרת מים?

ובכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לסגור את הברז הראשי המכונה שיבר שאחראי בעצם על כל מערכת המים והאינסטלציה.

קיימים כל מיני סוגים של פיצוצי מים ולפיכך כל תיקון פיצוץ בצנרת מים דורש התייחסות שונה.

פיצוץ בצינורות מתכת

פיצוץ חיצוני

פיצוץ בתוך קיר

פיצוץ מתחת לבלטות

איך שלא הופכים את התמונה, בכל מקרה מורכב, מומלץ להיעזר בקבלן המתמחה בתיקון פיצוצים בצנרת או באינסטלטור מקצועי. תיקון נקודתי לפעמים יכול לגרום לנזק עתידי גדול יותר ולכן דרושה כאן הסתכלות מקצועית.

לפני שבכלל קובעים תכנית עבודה, קודם כל, יש לאתר את מקור הפיצוץ.

נזילה מצנרת מים חמים

ניתן לפתור בעיה זו בצורה מהירה וקלה יחסית בעזרת מצלמה תרמית המאפשרת להבין מאיפה המים החמים יוצאים בצורה מדויקת.

נזילה מצנרת מים קרים

במצב שבו הפיצוץ חזק, לפעמים אפשר לראות את מקור עליית המים או לפי עוצמת הרעש ואז קל יותר לתקן את הנזילה.

נזילה מצנרת הביוב

בעיה זו נוצרה מהתקנה רשלנית או פעולת פתיחת סתימות שפגעה בצינור ביוב, שגורמת לנזילה בעת שימוש במים באזור מסוים, בדרך כלל קשה לזהות את מקור הבעיה הספציפי ולא ניתן לבדוק סוג נזילה זה בעזרת מונה המים

איך פותרים פיצוץ בצנרת המים?

בדרך כלל כשיש נזילה מה שעושים זה פונים לחברת הביטוח שבעצם פונה לשמאי שלה והוא מגיע לנכס לאתר את התקלה. לאחר מכן שולחים בעל מקצוע שיבצע תיקון. ברוב המקרים מה שאפשר לעשות הוא להציג לחברת הביטוח חשבונית ועליה להזדכות גם מול חברת המים.

מדוע לבחור בנו ל- תיקון פיצוץ בצנרת מים?

ההבדל בינינו  לבין חברות הביטוח הוא שהם מתקנים את התקלה נקודתית. סוג של פלסטר שלא מבטיח שהתקלה לא תמשיך לצוץ בנקודה אחרת תוך זמן קצר.  לעומת זאת, אנחנו תמיד ממליצים ללקוח על פתרון מלא של הבעיה שיחזיק מעמד לאורך שנים וישפר את איכות החיים שלנו בבית. פרט לאיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית חברתנו עושה שימוש במצלמת לד שמגיעה עד עשרה מטרים וניתן להשחיל אותה בצינור שנראה שממנו מגיע הפיצוץ. במקרה של שיפוץ או תיקון, אנו מעניקים ללקוחותינו אחריות מלאה למשך שנה.

צריכים תיקון פיצוץ בצנרת מים? רוצים לקבל מידע נוסף? נשמח להגיע ישירות אליכם, להסתכל על מקור הפיצוץ ולבדוק מהי הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה. השאירו את הפרטים שלכם או צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי אינסטלציה

עלות הזמנת אינסטלטור לתיקון נזילה תלויה בחומרת הנזילה ובסוג בעיית האינסטלציה. ככל שהדליפה חמורה יותר, כך העלות תהיה גבוהה יותר. גם סוג בעיית האינסטלציה יכולה להשפיע על העלות. לדוגמה, אם יש לך צינור שדולף מים לתקרה שלך, זה יהיה יקר יותר מאשר אם יש לך רק נזילה קטנה שמגיעה מהברז במטבח שלך.

לפרטים נוספים כנסו למאמר

בעיית אינסטלציה יכולה להיות קלה כמו ברז דולף או חמורה כמו צנרת שהתפוצצה. ישנם סוגים רבים ושונים של בעיות אינסטלציה, אך לכולן יש דבר אחד במשותף צריך בעל מקצוע אשר יבין את חומרת הבעיה כולה וייתן פתרון מתאים.

בעיות אינסטלציה נפוצות כוללות:

– ברז דולף – ניקוז סתום – צנרת התפוצצה – אסלה נוזלת – הצפת שירותים

לבחירת אינסטלטור טוב באזור שלך. ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירה. חשוב לבחור מישהו מורשה ומבוטח, ובעל ניסיון בסוג בעיית האינסטלציה שיש לכם. כדאי גם לוודא שהשרברבים זמינים כאשר אתם צריכים אותם ושיש להם רקורד של ביקורות טובות של לקוחות.

עבודות האינסטלציה הנפוצות ביותר כוללות:

– תיקון ברזים דולפים

– החלפת אסלה שבורה

– תיקון קו ביוב או ביוב סתום

– החלפת צינור מדיח כלים או התקנת מדיח כלים חדש

לא, לא כדאי לנסות להתקין אינסטלציה ללא מומחה אינסטלציה. עדיף להזמין מומחה אינסטלציה ולבצע את העבודה כמו שצריך בפעם הראשונה. נשמח שתפנו אלינו הצעת מחיר חינם

הכל תלוי בהיקף, לתיקונים קלים כמו החלפת ברז תוכלו לפנות לכל סוג של אינסטלטור לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת בכל הבית מומלץ לפנות לחברת שיפוצים שתעשה לך את כלל העבודות. נשמח שתפנו אלינו לקבלת הצעת מחיר חינם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!