איטום גג רעפים – כיצד וכמה זה עולה ?

לקביעת פגישה והצעת מחיר ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

איטום גגות רעפים

בחברת עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לקבל: איטום גג רעפים דולף, כמו כן ניתן להזמין מחברתנו עבודת בידוד לגגות רעפים מפני חום וקור המותקן מתחת לרעפים, ובנוסף עבודת איטום לקירות המבנה ולחיבורי גג הרעפים איתם, את כלל השירותים ועבודות איטום תוכלו למצוא בחברתנו.

מה עושים כאשר מגלים שגג הרעפים דולף?

בשלב הראשוני נסו לשים דלי או כל אמצעי אחר שיאסוף את המים הנוזלים, השתדלו לייבש שלוליות מים שהצטברו, במידה ואתם לא יכולים מהרו להזמין קבלן איטום גגות או קבלן שיפוצים מנוסה בכדי שיעלה יבחן ויאטום את הגג.

איטום גג רעפים של וילה
איטום גג רעפים שינגלס

איטום גג רעפים דולף בעיות נפוצות

איטום גגות רעפים דולפים הוא בעיה המסיבה נזק רב לבית אולם הסיבות שבגללם מתרחשת הנזילה לא תמיד מצריכה עלות גבוהה הינה כמה סיבות לנזילות בגג רעפים שלכם: הסיבות לפעמים נובעות משבר באחד הרעפים או בכמה, רעפים שעבר זמנם והם כבר סופגים מים, גמלונים (חיבורי פינות הגג) שהתנתקו מהגג ואחד מין השני יכולים להחדיר מים, מרזבי הגג שנסתמו מעלים ואבק עוד סיבה נפוצה וברוב הבתים אנו מגלים שקצוות העליונים של קירות סדוקים, ללא צבע מגן ומחדירים מים לכן זו גם אופציה לתיקון גג רעפים.

 

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

כיצד כדאי לאטום גג רעפים מנזילות?

כאשר מתעורר הצורך לעבודת איטום רעפים בגג הרעפים שלכם מומלץ קודם כל לבחון אותו מאיזה חומר הוא בנוי: פח, חרס, בטון או זפת. בנוסף כדאי לבחון מה הקיף הנזק, בעצם מה הבעיה. לא בהכרח נקודת חדירת המים בבית היא נקודת הנזילה מגג הרעפים. מים מוצאים את הדרך הקלה ביותר להם לחדור לפנים הבית ולכן הם יכולים לשנות מיקום. לאיטום גגות רעפים יש כמה פתרונות לכן חשוב להיות מודעים לכלל הפתרונות שקיימים למשל: איטום בזפת, איטום במשחה פולאריטנית, איטום ביריעות ביטומניות או התזת סילר ועוד סוגי חומרים אחרים.

בידוד גגות רעפים מפני חום וקור וגם קרינת שמש

בידוד גגות רעפים נעשה הן בבניה חדשה והן בשיפוץ ותיקון. בעת בנייה חדשה לאחר עבודת תשתית הרעפים מעץ או מברזל, אנו נמתח יריעות פצפץ עם אלומניום מעל התשתית הדבר יקנה לנו איטום ארוך שנים לרוח, אבק ולהחזרת קרינת שמש. לאחר הרכבת הגג אנו נמתח או נרכיב חומרים כגון: בידוד פוליאסטר, סיבי זכוכית או קלקר חומרים אלו מגעים בתצורת גליל או בתצורת מזרונים (לוחות) בדרך כלל מזרוני הבידוד הם היוקרתיים יותר והאיכותיים יותר שכן הם בעלי מסה גדולה יותר. בעת בידוד גג קיים נוכל לבצע מתיחת גליל פצפץ מתחת לרעפים ובמידה ונבחר מתחתיו נשים שכבת בידוד נוספת.

מתי כדאי לאטום גג רעפים

כדאי  ומומלץ לא רק על ידינו, לבדוק ולאטום את גג הרעפים שלכם דווקא בימים חמים כאשר לא צפוי גשם ועוד לפני הגשם הראשון. מסיבות של התייבשות החומרים שלא יכולים להתייבש בימים גשומים, מניעת נזקים עתידיים על ידי בחינה וטיפול מקדים לבעיה, וגם תמיד כדאי לפנות "לא בעונה" כדאי לבחור את תיקון ועלות התהליך ולא בלחץ ופאניקה. כך תוכלו לבחור את הקבלן המתאים לכם וגם לבחור את עלות התיקון מבין ההצעות השונות.

איטום גג רעפים החלפת גג

יריעות איטום לגג רעפים

יריעות הביטומניות מאפשרים שיטה נוספת לאטום את גג הרעפים, ניתן להשתמש בשיטה זו לעטוף את הגג מעליו וליצור משטח אטום חדש מבלי להסתמך על הרעפים הישנים בתור גורם איטום. את היריעות ניתן להדביק בשיטות שונות ועמידות או לחמם וליצור הדבקה וגם ניתן להשיג יריעות הנדבקות מעצמן. מה שלא ההינו ממליצים זה למתוח ברזנט או ניילון מעל הרעפים זהו פתרון מאולתר וזמני שלא בהכרח יפתור את הבעיה. בכדי לוודא שאתם בוחרים נכונה את השיטה, הקדישו זמן לשיחה עם בעלי מקצוע ובחנו את תשובתם לפי מקצועיות, עלות וזמן עבודה.

איטום רוכבים בגג רעפים

זו אחת הסיבות הנפוצות שבגללה מי גשמים חודרים לתוך גג הרעפים שלכם. רוב בעלי המקצוע אוטמים את הרוכבים עם בטון. אולם הבטון אינו נקשר בצורה מיטבית לחומר הרעפים (חרס) ולכן הוא נסדק, נשבר ומתנתק. הפתרון המיטבי ארוך השנים הינו לבטן את הרוכבים בטיט עם דבק ולאחריהם להניח רשת ולמרוח חומר איטום רוכבים בגג רעפים. השילוב הזה יבטיח לכם שנים של שקט ומניעת חדירות מים, יונים ואבק מרוכבי גג הרעפים שלכם.

מחיר איטום גג רעפים ?

איטום גג רעפים לרוב בבנייה מחירים מחושבים לפי מ"ר אבל כאשר ישנה בעיה נקודתית כסדר ברעפים בודדים המחירים מתחשבים בהחלפה נקודתית בלבד.
הצעת מחיר חינם !
  • מחיר לעבודת איטום גג רעפים קומפלט ינוע בין 100 - 300 ₪ למ"ר
  • המחיר לאיטום רעפים בחומר אקרילי המתאים לרעפים סדוקים הוא 30 - 60 ₪ למ"ר.
  • המחיר לאיטום רעפים בחומר פולימרי המתאים לרעפים סדוקים הוא 40 - 100 ₪ למ"ר.
  • הכל בהתאם לסוג הרעפים ושיטת האטימה שבחרתם בה, כאשר מדובר באיטום רעפי  חרס פשוטים גם המחיר יכול להיות בטווח הזול,  שימו לב שהמחירים לא בהכרח קבועים, והם משתנים בהתאם לעבודה ולמפרט אותו בחרתם.
פופולרי

איטום גגות רעפים דולף בחברת עוז בנייה ושיפוצים

צריכים קבלן שיבצע עבודת איטם גג רעפים או כל פעולת איטום אחרת, צריכים אות בדחיפות או בתכנון מראש, צריכים שהיא תשולב בתהליך חידוש הבית או האזור מתחת לגג הרעפים. פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר חינם ללא התחייבות. תוכלו ליצור קשר איתנו דרך האתר או בטלפון 050-5253695 ונשמח לעמוד לשירותכם.

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

שאלות ותשובות בנושא איטום במהלך עבודות שיפוצים

איטום גג רעפים יכול להתבצע בשני דרכים למען פתרונות שונים לבעיות שונות. האחת נזילה משבר ברעפים, או מפינות משטחי הרעפים שמצרכים בדיקה ותיקון נקודתי לבעיה. השנייה זה איטום מחדירת טיפות מועטות, אבק, קרינה, חום ומזיקים. על ידי התקנת שכבת בידוד מתאימה מתחת לרעפים. מידע על דרכי איטום גג רעפים כנסו לאתר ובררו.

 

איטום מפני חדירת מים ואבק לחלל הגג תורם מעט לבידוד התרמי, אבל הוא אינו יעיל במידה רבה. לשם בידוד תרמי, מומלץ להתעניין איתנו על מספר אופציות שיפרו משמעותית את רמת הבידוד גם בהתאמה לתקציב הנתון שלכם. לכן פנו אלינו ובררו מה מתאים לכם.

התשובה לרוב לא. צריך לקחת בחשבון שלא תמיד ניתן לעבוד מבחוץ, לכן יהיה מעבר בבית ורעש מועט. פנו אלינו כדי להבין במה כרוך האיטום.

לרוב הברירה המומלצת שלנו היא איטום מבפנים מתוך חלל הגג ולא מבחוץ. ניתן לאטום דרכנו באיטום יריעה מתחת לרעפים המחזירה קרינה ומונעת אבק או בחומר פולאוריטן מותז היעיל גם לאיטום במקומות קשים וגם לבידוד תרמי ברמה גבוהה. כמובן שיש עוד אופציות שונות. כנסו לאתר וצרו קשר איתנו ונשמח להציע לכם פתרון יעיל וכלכלי.

מהסיבה הברורה של בוא החורף וירידת גשמים שיגרמו לנזקים בפנים הבית, ויש עוד סיבה של מניעת כניסת יונים ומזיקים לחלל הגג. מעוניינים בפתרונות לאיטום גג רעפים, כנסו לאתר וצרו קשר.

כן כמובן, אנו נותנים שירות פתרון זמני וקבוע לכל בעיה כדי לעצור כניסת מים והמשך נזק שיגרם. כנסו לאתר וצרו קשר ונשמח לעזור.

איטום גג רעפים מחיר תלוי בגורמים רבים, כגון:

  • גודל הגג: גג גדול יותר יהיה יקר יותר לאטום מאשר גג קטן יותר.
  • סוג הגג: גגות רעפים עשויים מחומרים שונים, כגון רעפי חרס או רעפי בטון. סוג הרעפים משפיע על מחיר האיטום.
  • מצב הגג: גג שדורש תיקונים לפני האיטום יהיה יקר יותר לאטום מאשר גג תקין.
  • סוג האיטום: ישנם סוגים שונים של איטום גגות רעפים, כגון זיפות, יריעות ביטומניות או איטום אקרילי. סוג האיטום משפיע על מחיר האיטום.

בדרך כלל, מחיר איטום גג רעפים נע בין 200 ל-500 ש"ח למ"ר.

להלן דוגמאות למחירי איטום גג רעפים:

  • גג רעפי חרס בגודל 100 מ"ר, ללא תיקונים, עם איטום זיפות: 20,000 ש"ח
  • גג רעפי בטון בגודל 200 מ"ר, עם תיקונים קלים, עם איטום יריעות ביטומניות: 40,000 ש"ח
  • גג רעפי חרס בגודל 300 מ"ר, ללא תיקונים, עם איטום אקרילי: 60,000 ש"ח

איטום גג רעפים חשוב כדי להגן על הגג מפני מים, חום, וקור. בידוד גג רעפים חשוב כדי לשפר את יעילות האנרגטית של הבית ולחסוך בעלויות חימום וקירור.

איטום גג רעפים מונע חדירה של מים לחלל הבית. מים יכולים לגרום לבעיות רבות, כגון רטיבות, עובש, ונזקים לריצוף, לריהוט, ולציוד חשמלי. בידוד גג רעפים מונע את אובדן החום מהבית בחורף ואת אובדן הקור מהבית בקיץ. בידוד טוב יכול להפחית את הצורך בחימום וקירור, מה שיכול לחסוך בעלויות החשמל.

ישנם מספר סוגים של איטומים ובידוד לגגות רעפים. סוג האיטום והבידוד המתאים ביותר תלוי במצב הגג, בסוג הרעפים, ובצרכים שלכם.

להלן כמה מהיתרונות של איטום ובידוד גג רעפים:

  • הגנה על הגג מפני מים, שלג, וקור
  • שיפור יעילות האנרגטית של הבית
  • חיסכון בעלויות חימום וקירור
  • הארכת חיי הגג
  • שיפור המראה של הגג
[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!