בנייה קלה מהי ? ומה אתם יכולים להרוויח ממנה ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בנייה קלה מהי ? תהליך בנית חניה מקורה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות בנייה הקלה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

בנייה קלה מהי – בנייה מהירה חסכונית ויעילה

בנייה קלה מהי ? בנייה קלה הינה שיטת בנייה אשר כבשה בסערה את עולם היזמות, הקבלנות והשיפוצים. למרות שישראל נמצאת כמה שנים מאחור בהשוואה למדינות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה בהן כמעט שלא בונים יותר בשיטת הבנייה הקונבנציונאלית, לאט לאט אנחנו כן רואים שינוי והתפתחות בתחום הזה בעבודות שיפוצים .

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

בנייה קלה מהי ?

בעוד יש אנשים שבוחרים לבנות את ביתם מאפס בשיטה בנייה קלה, אחרים משלבים אותה כחלק בלתי נפרד מתכנית של שיפוץ. למעשה, ההגדרה לבנייה קלה היא בנייה שלא כוללת שימוש בבלוקים, טיח או בטון. התחלופה של חומרי בנייה מסורתיים בבנייה קלה היא שימוש בלוחות מיוחדים שמונחים על ידי סוג של קונסטרוקציה העשויה ברוב המקרים מפלדה או מעץ. ללוחות אלה משלבים חומרי בידוד ייחודיים. את מרכיבי הבנייה מייצרים מראש במפעל מיוחד ואלו מגיעים לפרויקט מוכנים כאשר ההרכבה היא הרבה פעמים מודולרית.

בנייה קלה יתרונות:

תהליך בנייה מהיר ונקי בהשוואה לשיטות בנייה אחרות.

התאמה מושלמת לצרכים של הלקוח – בנייה זו מאפשר גמישות מירבית וכך ניתן להתאים את סוג הבנייה לצרכים של הלקוח באופן מושלם. ניתן לעצב את החומרים כמעט בכל צורה או גודל ולהביא אותם לידי ביטוי במרחב.

עלויות נמוכות – אין ספק כי פתרונות כמו קירות גבס או פתרונות אחסון אחרים מאפשרים להוזיל בעשרות אחוזים את עלות הבנייה או השיפוץ של הבית. בשונה מבנייה רגילה יש הרבה דברים שאינם צפויים ואז הרבה פעמים אנחנו רואים שינוי כזה או אחרת בתכנון התקציבי.

איכות – ניתן להשיג חיסכון משמעותי בכל ההיבט האנרגטי, להפחית את ההוצאות עם השנים, לשמור על רמת בידוד מצוינת בתוך החלל בשונה מחומר הבטון הנחשב ללא מבודד בכלל.

תוספת חדר או חלוקה מחדש

גם שאנחנו בונים בית והוא מתוכנן לפרטים, הרבה פעמים עם השנים הצרכים שלנו משתנים. לכן, הבנייה הקלה מאפשרת לנו לעשות את השינויים האלה בצורה הרבה יותר פשוטה וקלה. ניתן למשל להוסיף חדר או לבצע חלוקה מחדש של החללים בבית בעזרת לוחות מיוחדים המתאימים לבנייה קלה.

חברת עוז בנייה ושיפוצים רואה בתחום הבנייה קלה הזדמנות נפלאה לשפר הן הפרויקט הן מבחינה פרקטית פונקציונלית בכל ההיבט של איטום או בידוד והן בהיבט העיצובי. הבעלים של החברה גדעון עוז הוא מראשוני הקבלנים שהחלו לתכנן ולבנות פרויקטים מרשימים מגבס.  אין כמעט עבודה או תהליך שאנו לא מבצעים בתחום הבנייה הקלה החל מקירות גבס עמידות למים או אש, דרך בניית לוחות צמנטבורד לסוגיהם השונים המתאימים בעיקר כקירות חיצוניים או אזורים לחים דרך בניית פנלים מבודדים לגגות. בנוסף אנו מתקינים תקרה אקוסטית ומספקים קשת רחבה של פתרונות לריצוף בתחום הבנייה קלה. אחד הדברים הכי חשובים בבנייה קלה הוא תהליך האיטום. אנו מפקידים לעשות שימוש בחומרי האיטום הטובים ביותר במטרה למנוע חדירה של מים.

רוצים לשמוע עוד מידע על בנייה קלה? צרו איתנו קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם במהרה ולענות לכם על כל השאלות. ניתן לקבוע פגישה מסודרת בה נגיע אליכם לנכס, נבחן את הפרויקט ואת תהליכי השיפוץ שאתם רוצים לבצע ללא כל התחייבות מצדכם. 

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא בניה קלה

בנייה קלה היא סוג של בנייה המשתמשת בחומרים קלים משקל וחסכוניים, כגון לוחות גבס, קלקר, יריעות מתכת או עץ. בנייה קלה דורשת פחות עבודה פיזית מאשר בנייה רגילה, והיא מהירה יותר לביצוע.

היתרונות של בנייה קלה כוללים:

  • קלות משקל: חומרים קלים משקל מאפשרים להשתמש בפחות יסודות ועמודים, מה שמפחית את העלות והזמן של הפרויקט.
  • חסכון באנרגיה: חומרים בידודיים המשמשים בבנייה קלה מסייעים לחסוך באנרגיה לצורך חימום וקירור הבית.
  • גמישות: בנייה קלה מאפשרת לעצב מבנים בצורות שונות ובגדלים שונים.
  • זריזות: בנייה קלה מהירה יותר לביצוע מאשר בנייה רגילה.

החסרונות של בנייה קלה כוללים:

  • חוזק מופחת: חומרים קלים משקל אינם חזקים כמו חומרים רגילים, ולכן הם עשויים להיות פחות עמידים בפני נזק.
  • עמידות בפני מים: חומרים בידודיים המשמשים בבנייה קלה עשויים להיות פחות עמידים בפני מים, ולכן הם עשויים להידרדר במהירות אם הם חשופים למים.

החומרים המשמשים בבנייה קלה כוללים:

  • לוחות גבס: לוחות גבס הם חומר קל משקל וחזק המשמש לבניית קירות, תקרות ורצפות.
  • קלקר: קלקר הוא חומר קל משקל ובידוד תרמי המשמש לבניית קירות פנימיים וחיצוניים.
  • יריעות מתכת: יריעות מתכת הן חומר חזק וקל משקל המשמש לבניית מבנים קלים, כגון מחסנים או מבנים זמניים.
  • עץ: עץ הוא חומר חזק ומבודד המשמש לבניית מבנים קלים, כגון בתים או דירות.

בנייה קלה משמשת למגוון שימושים, כולל:

  • בניית בתים פרטיים: בנייה קלה היא פופולרית בבניית בתים פרטיים, מכיוון שהיא מהירה יותר לביצוע וזולה יותר מאשר בנייה רגילה.
  • בניית מבני ציבור: בנייה קלה משמשת גם לבניית מבני ציבור, כגון בתי ספר, בתי חולים ומשרדים.
  • בניית מבנים תעשייתיים: בנייה קלה משמשת גם לבניית מבנים תעשייתיים, כגון מפעלים ומחסנים.

הקריטריונים לבחירת חומרים לבנייה קלה כוללים:

  • המטרה של הפרויקט: יש לבחור את החומרים המתאימים למטרה של הפרויקט. לדוגמה, אם הפרויקט הוא בניית בית פרטי, יש לבחור חומרים חזקים ובידודיים.
  • התקציב: יש לבחור חומרים במחיר סביר, המתאים לתקציב של הפרויקט.
  • הזמינות: יש לוודא שהחומרים הנבחרים זמינים במקום הקרוב
שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!