בניית מחיצות גבס – כל מה שרציתם לדעת

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בניית מחיצות גבס

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו את כל עבודות בניית מחיצות גבס ולכל מטרה ועוד סוגי בנייה רבים ומגוונים באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

בניית מחיצות גבס – כל מה שרציתם וחשוב לדעת 

לגבס, כחומר גלם, שימושים רבים בעולם האומנות היצירה, אך גם בעולם הבנייה ועיצוב הבית. בניית מחיצות גבס מאפשרת שלל אופציות ויתרונות אותם מומלץ לדעת ולהכיר. במאמר הבא קיבצנו עבורכם את כל המידע הנדרש לצורך בנייה נכונה של מחיצת גבס בבית המגורים ואת הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. הפרטים המלאים, במאמר הבא. 

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

יתרונות בניית מחיצות בגבס

הגבס הוא חומר גלם נהדר שמספק מגוון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי בנוחות העבודה עצמה ובתוצר הסופי: 

  • נוח לעיבוד – גבס המגיע בלוחות גדולים, נוח במיוחד לעיבוד בשל כך שאינו קשיח וניתן לחיתוך בעזרת סכין יפנית. הוא אינו נשבר בעת החיתוך מה שמאפשר חיתוך מדויק והגעה לתוצאה הרצויה ביתר קלות.  
  • משקל – משקל הגבס הוא אלמנט נוסף התורם לנוחות העבודה. לגבס משקל קל שמסייע בשינוע שלו ממקום למקום ובמעלה או במורד הבית. 
  • זול – על אף היתרונות הרבים שהגבס מספק, מחירו נותר זול יחסית. לכך, שיפוצים המבוססים על גבס אינם נוטים להאמיר לגובה רב יתר על המידה. 
  • דינאמי – הגבס הוא חומר גלם דינאמי ביותר. בניגוד לקירות בטון או חומרי קבע שונים, הגבס ניתן לפירוק והזזה פשוטים יחסית ואינו מצריך שיפוץ גס בכל פעם שתרצו לבחור בעיצוב מחדש של החלל. 

 

אילו סוגי גבס קיימים? 

את הגבס ניתן למצוא בכמה סוגים המתאימים לאופי שימוש שונה: 

  • גבס לבן – מתאים לעבודות פנימיות, בחללים אשר ידוע כי אינם נוטים לצבור לחות. סוג זה נחשב לזול ולחלש מכולם. 
  • גבס ירוק – אידיאלי עבור אזורים בהם ישנה היתכנו לרטיבות מסוימת, עם זאת, הוא אינו בנוי לעמידה בתנאי חוץ או במגע ישיר ותדיר עם מים. נחשב לעמיד וחזק יותר מאשר הגבס הלבן. 
  • גבס אדום – תוכנן כך שיתאים עבור עבודות הנדרשות בתקן אש, כולל יכולות שמעכבות בערה, אך בתקנים מחמירים ייתכן ויהיה צורך לעשות שימוש במספר שכבות.
  • גבס כחול – פלטות של גבס העמידות בתנאים חיצוניים ובמגע תכוף וישיר עם מים. החזק והעמיד ביותר מבין כל סוגי פלטות הגבס השונים. מציע מגוון רחב של שימושים ובין היתר כתוספת בנייה בחדרי האמבטיה. 

 

כל סוגי הגבס מגיעים בפלטות הניתנות לעיבוד בהתאם לעובי ולאורך הנדרש. כאמור, העבודה עם גבס היא נוחה ביותר וניתן להגיע לתוצאות מדויקות על ידי שימוש במסור ייעודי. 

בניית מחיצות גבס

מחיר בניית מחיצות גבס

השימוש בגבס הוא פשוט יחסית, אינו מצריך ידע רב ואינו כולל תהליכים מורכבים. לכן, יש שיאמרו כי בהחלט ניתן לבנות מחיצת גבס גם ללא כל ניסיון קודם. אך בנייה שכזו עלולה להביא לתוצאות שאינן מספקות, לנזקים למבנה הקבע ולבסוף להשתת עלויות בנייה נוספות. אנו ממליצים להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, היודעים לעשות עבודה איכותית, מהירה ואסתטית. 

בניית מחיצות גבס עם חברת עוז בנייה ושיפוצים 

לחברה שלנו ניסיון עבודה של מעל ל-40 שנות עבודה בתחום הבנייה בישראל. במרוצת השנים ביצענו אלפי פרויקטים שונים ברמת הגימור הגבוה ביותר תוך שימוש באנשי מקצוע איכותיים, חומרי גלם משובחים ושיטות עבודה וציוד מתקדמים. אנו גאים להיות אחת מחברות הבנייה והשיפוצים הוותיקות והמובילות בישראל ונשמח לעמוד גם לרשותכם. לפרטים נוספים וקביעת שיחת ייעוץ ללא עלות חייגו: 050-5253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהרהיט ייתפס על מסגרת ברזל או עץ ויהיה חזק. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס רהיטים כבדים.

יתרונות קירות הגבס הינם רבים: החל מעבודה זולה, מהירה, חסכונית וירוקה ובעלת אפשרות להקטנת כמויות הפסולת. בנוסף שיטה זו יכולה להיבנות על קרמיקה בניגוד לרוב שיטות הבניה הכבדות.

בידוד נוצר מחללי אוויר כלואים בתוך חומר. ולכן קיר גבס אשר מחופה בפלטות גבס הינו קיר מבודד. רוצים להעלות את רמת הבידוד אין בעיה מומלץ תמיד להתקין חומר בידודי בתוך קיר הגבס כדי למנוע בצורה מיטבית מעבר רעש.

כן בוודאי אנו מראשוני החברות העובדות בגבס בארץ. עוד מימיו הראשונים בארץ. שיטת בניה זו מלווה אותנו ברוב עבודותינו. ואנו כאן למענכם בייעוץ ועבודה.

שיטה זו אידיאלית לבניה בעסקים שונים, רק התייעצו איתנו ונמליץ לכם על שיטת הבניה וסוג הפלטות המתאימים לכם.

רק חלק מסוגי הפלטות מתאימים: הפלטה הירוקה לא במגע מים ישיר. והפלטה הכחולה העמידה גם בתנאי חוץ.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!