בניית קיר גבס – מה היתרונות ואיך זה מועיל לכם ?

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

בניית קיר גבס בעלית גג

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע בניית קיר גבס ועוד יותר עבודות באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

בניית קיר גבס – תהליך המתבצע בעוד ועוד פרויקטים

הגבס הוא בין חומרי הגלם אשר הביאו בשורה לעולם העיצוב, השיפוצים והאדריכלות. מדובר בחומר גמיש, קל לעבודה, נוח ויחסית זול בהשוואה לחומרים אחרים. פרט לעובדה שבאמצעות הגבס ניתן ליצור מגוון של פתרונות אחסון יצירתיים, לבצע הנמכת תקרה ועוד שלל אפשרויות דקורטיביות, ניתן גם לבצע בניית קיר גבס.

בניית קיר גבס יכול לסייע לנו לחלוקה מחדש של חלל, פתרון עיצובי וזול לעומת בנייה כבדה או כפתרון אקוסטי בחללים בהם יש בעיית מעבר רעש.

כאשר בונים קיר גבס יש שתי אפשרויות: בניית קיר גבס בשיטת ”עשה זאת בעצמך“ או בניית הקיר בעזרת חברת שיפוצים מקצועית ויסודית. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, אבל זה כבר לפוסט אחר.

הפעם בחרנו לספר לכם על הכלים הנדרשים לביצוע המשימה ועל השלבים עצמם.

בניית קיר גבס – מה צריך?

כדי שניתן יהיה לבנות קיר גבס או אפילו לבצע הנמכה של התקרה יש צורך בניצבים ומסילות – פרופילי פח שמהם אנו מרכיבים את שלד הקיר, ניצבים אשר מתחברים למסילות עצמם וכמובן לוחות גבס איכותיים. מקדחה, פטיש, ברגים ודיבלים, ברגי פח פח, פלס, מסור גבס, פינות משתנות ורשתות, עפרון לסימונים וסכין לבצע חיתוכים חשובים גם כן.

שלב ראשון – תכנון קיר הגבס

בשלב זה עלינו להתייחס לגודל של הקיר ולפיכך להתאים את כל החלקים.

שלב שני – בנייה

בשלב זה קודחים ומברגים את המסלולים ומחזקים את כל החיבורים בברגי פח פח. חשוב לשמור על מרחק של 60 ס“מ בין הניצבים במטרה שיהיה קל להבריג את הפלטות. לאחר מכן מסמנים את הגדלים הרצויים על גבי הלוחות.

השלבים הבאים כוללים חיתוך של הלוחות, חיבור שלהם באמצעות ברגים, הצמדה של פינות מתכת בקצוות באמצעות והדבקה באותו האופן סרט שיריון או רשת. לאחר מכן עובדים על הגימור, מורחים שלוש שכבות של שפכטל, משייפים וצובעים פעמים לפחות כאשר ניתן לתקן שריטות בין שכבות הצבע ולשייף נקודתית. חשוב מאוד לנקות אבק מהקיר גבס לאחר כל שיוף בכדי שהצבע יקלוט ויהיה חלק.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

בניית קיר גבס אקוסטי: מחיר ומידע מקיף

מחפשים מידע על בניית קיר גבס אקוסטי? חברת עוז בנייה ושיפוצים מציעה שירות מקצועי לבניית קירות גבס אקוסטיים, במחירים אטרקטיביים.

בניית קיר גבס אקוסטי היא פתרון מצוין להפחתת רעשי רקע בבית או במשרד. קיר גבס אקוסטי עשוי מלוחות גבס מיוחדים, הכוללים בידוד תרמי ואקוסטי. בידוד זה מסייע לספוג את רעשי הרקע, ולייצר אווירה שקטה ונעימה יותר.

מחיר בניית קיר גבס אקוסטי

מחיר בניית קיר גבס אקוסטי תלוי במספר גורמים, כולל:

  • גודל הקיר: ככל שהקיר גדול יותר, כך עלות הבנייה תהיה גבוהה יותר.
  • סוג לוחות הגבס: קיימים סוגים שונים של לוחות גבס אקוסטיים, בעלי תכונות בידוד שונות. סוג הלוחות הנבחר ישפיע על עלות הבנייה.
  • עלות העבודה: עלות העבודה תלויה ברמת המומחיות של הקבלן ובזמינות העובדים.

עלות בניית קיר גבס אקוסטי:

עלות ממוצעת לבניית קיר גבס אקוסטי בגודל של 3 מטרים על 2 מטרים, עשויה לנוע בין 500 ל-1,000 ש"ח.

טיפים לבניית קיר גבס אקוסטי:

  • התייעצו עם קבלן מוסמך: קבלן מוסמך יוכל לעזור לכם לבחור את סוג לוחות הגבס המתאים ביותר לצרכים שלכם, וכן לספק לכם הצעת מחיר מדויקת.
  • הזמינו את העבודה מראש: במיוחד אם אתם זקוקים לקיר גבס אקוסטי באופן דחוף, מומלץ להזמין את העבודה מראש, כדי להבטיח את זמינות החומרים ושלנו.

 

חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בבניית קירות גבס אקוסטיים, ומציעה שירות מקצועי ואמין במחירים אטרקטיביים. אנו נשמח לעזור לכם לבחור את סוג לוחות הגבס המתאים ביותר לצרכים שלכם, ולספק לכם הצעת מחיר מדויקת.

שיפוץ כללי לבית פרטי כולל הנמכת תקרת גבס ותאורות לד

איך בוחרים את לוחות הגבס?

זה מאוד תלוי במטרה של הקיר. בעיקרון קיימים ארבעה סוגים עיקריים של לוחות לבניית קירות מגבס. הסוג הראשון אלו לוחות לבנים המתאימים לשימוש רגיל בחדרים פנימיים . למשל, אם אנו רוצים להפוך חלק מסוים בבית או בדירה למחסן, חדר משחקים או משרד, אלו הלוחות המתאימים למטרה זו. הסוג השני אלו הם לוחות ירוקים המתאימים לחללים רטובים, אבל אסור שיבואו במגע קבוע עם מים. הסוג השלישי הם לוחות אדומים החסינים מפני אש ומתאימים לצורך בנייה של ארונות חשמל מסדרונות במבני תעשיה ומשרדים.

הסוג הרביעי אלו לוחות גבס כחולים שיתאימו לבניית קיר לשימוש חיצוני.

קיר גבס – כמה זה עולה?

המחיר משתנה ותלוי במספר גורמים כמו סוג הלוחות, גודל הקיר, האם מדובר בקיר עם או בלי פתחים, כמה פינות יש בשטח, האם יש עוד עבודות נלוות לעבודה זו כמו עבודות חשמל, תקשורת ואינסטלציה למשל. וגם אם מראש ידוע שהקיר צריך לתמוך משהו כבד כדוגמאות טלביזיה, מזגן או פריט ריהוט ועוד.

מחירון בניית קיר גבס

העלות לבניית קיר גבס ממוצעת נעה בין 150-250 ₪ למטר מרובע בנייה. מחיר זה משקף בנייה של לפחות 20 מטר מרובע.

אחד הגורמים המשפיעים על מחיר העבודה הם סוג פלטות הגבס:

  • לוח גבס ירוק עמיד במים יקר בערך ב15% יותר מלוח הגבס הלבן.
  • לוח גבס אדום עמיד באש יקר בערך ב40% יותר מלוח גבס הלבן.
  • לוח גבס כחול עמיד למים וקירות חוץ יקר בערך ב30% יותר מלוח גבס הלבן.

 

לפרטים נוספים אודות בניית קיר גבס באופן מקצועי, יסודי וברמת גימור מושלמת צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה, או הצגת הצעת מחיר מותאמת לדרישותיכם. עוז בנייה ושיפוצים בעלת וותק של מעל 40 שנה ומאות פרויקטים. בקרו באתר למידע על צביעת בית, צפו בפרויקטים לדוגמא וצרו קשר להצעת מחיר משתלמת.

מחירי עבודות  משלימות לעבודות  גבס:

הצעת מחיר חינם !
  • מחיר פירוק קיר גבס ישן לא כולל פינוי החל מ- 50 ₪ למטר מרובע.
  • מחיר בידוד אקוסטי ותרמי לקיר גבס החל מ-30 ₪ למטר מרובע.
  • מחיר צביעת קיר גבס כולל תיקוני שפכטל ורשתות החל מ-30 ₪ למטר מרובע.
  • מחיר צביעת קיר גבס כולל שפכטל אמריקאי החלקה  החל מ-50 ₪ למטר מרובע.
  • מחיר הדבקת/ חיפוי קיר בגבס החל מ-40 ₪ למטר מרובע.
פופולרי

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

Picture of ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי בניה בגבס

לכל מטרה בין אם זה לקירות או תקרות, שימושים חיצוניים ושימושים פנימיים, מקומות בעלי רטיבות או צורך בתקני אש. לצורך בידוד רעשים ובידוד חום וקור. לבניית קרניזים ואף ארונות ומידוף.

גבס מתאים לשימוש תעשייתי, משרדי וביתי. ולכן מתאים לכולם. רק מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע איזו פלטה ושיטת בניה מתאימה לכם.

קירות גבס מותקנים על מסגרת מתכת לרוב עם כי גם מסגת פנימית מעץ היא אופציה אבל יקרה יותר ולא מתאימה במקרים רבים.

שיטה אחת כוללת חיפוי קיר או תקרה בעזרת פרופיל אומגה וזו הדרך הטובה ביותר בחיסכון שטח הבנייה. הגבס בא רק בצד אחד. שיטה זו מתייחסת כי המשטח ישר ומוכן להתקנה אם זה לא המצב שיטה זו לא מתאימה.

שיטת הבניה משניי צדדים או מצד אחד בעזרת פרופיל מסילה ופרופיל ניצב. שיטה זו אינה נסמכת על משטח ישר אלא צפה, עומדת בזכות עצמה. שיטה זו מהווה את מירב הקירות הבנויים.

שיטת בנייה מחוזקת בעלת שימוש בפרופילים מתכת עבים יותר המאפשרים חוזק קיר גדול יותר.

בעיקרון כן. מומלץ בעת בניית קיר חדש להתייעץ עם בעל המקצוע ולהכין חיזוקים בתוך הקיר כך שהטלוויזיה תיתפס על מסגרת ברזל או עץ ותהייה חזקה. בקיר גבס קיים יתכן ותצטרכו לפתוח ולהכין חיזוקים. הגבס עצמו אינו מספיק חזק לתפוס טלוויזיות כבדות.

יתרונות קירות הגבס הינם רבים: החל מעבודה זולה, מהירה, חסכונית וירוקה ובעלת אפשרות להקטנת כמויות הפסולת. בנוסף שיטה זו יכולה להיבנות על קרמיקה בניגוד לרוב שיטות הבניה הכבדות.

כן בוודאי אנו מראשוני החברות העובדות בגבס בארץ. עוד מימיו הראשונים בארץ. שיטת בניה זו מלווה אותנו ברוב עבודותינו. ואנו כאן למענכם בייעוץ ועבודה.

רק חלק מסוגי הפלטות מתאימים: הפלטה הירוקה לא במגע מים ישיר. והפלטה הכחולה העמידה גם בתנאי חוץ.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!