סוגי שפכטל חיצוני- כל המידע על שפכטל חוץ

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

צביעה חיצונית לבית פרטי, סוגי שפכטל חיצוני

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים וצביעת דירות מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על סוגי שפכטל חיצוני. והכל באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

סוגי שפכטל – כל המידע על שפכטל חוץ

בחברת עוז בניה ושיפוצים מבצעים כל סוג של עבודת שיפוץ ברמה מקצועית גבוהה וחסרת פשרות. העבודות כוללות בין היתר שפכטל לקירות חיצוניים, ובשורות הבאות נסביר למה צריך שפכטל חיצוני, אילו סוגי שפכטל קיימים ואיך מיישמים נכון שפכטל.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

הצורך בעבודות שפכטל על קיר חיצוני

קירות חיצוניים של בית נדרשים להתמודד עם הרבה גורמים: לכלוך, שמש, גשם, רוחות, קדיחת חורים, שינויים אסתטיים ועוד. גורמים אלו נותנים את אותותיהם בקירות החיצוניים, ובכדי לשפר את מצבם יש צורך ליישם עליהם שכבה של שפכטל המחליקה את הקירות ומעלימה כל סימן, בין אם חורים, בועות, גלים, שכבות ישנות של צבע ועוד. כך מתקבל קיר חיצוני חזק ועמיד, מיושר, חלק ואחיד, מוכן לצביעה.

איכויות אלו של חוזק, אטימות ועמידות מתקבלות משילוב מיוחד של חומרים, לכדי מוצר בעל מרקם עבודה דביק ורך שמתקשה באופן שלם בהמשך. כמו כן, השפכטל יכול לשמש ליישומיים מגוונים, גם לצורכי פנים, למשל עבור תיקונים קלים של טיח, עבור סתימה של סדקים וחורים, כתשתית לצבע, ואף כתחליף לצביעת קירות.

בדרך כלל מיישמים שכפטל באמצעות מרית עבור עבודות נקודתיות, ואילו לעבודות יותר נרחבות נעשה שימוש בכלי המכונה איירלס, המתיז על גבי הקיר. בנוסף, שפכטל ניתן ליישם על גבי סוגים שונים של קירות, לרבות קירות בטון, בלוקים, קירות של בניה קלה, לאיטום של אריחים ועוד.

אילו סוגים של שפכטל חיצוני יש בשוק

יש בשוק שני סוגי שפכטל עיקריים, האחד הינו שפכטל חוץ מוכן המכונה שפכטל אמריקאי, והשני הוא שפכטל המגיע כאבקה מסוג פרופילה או קליסמו.

שפכטל אמריקאי חיצוני משמש להחלקת הקירות. זהו שפכטל חיצוני מוכן שלא צריך לערבב אותו עם מים, שלוקח לו כיממה להתייבש, וככזה הוא פחות מתאים לסתימה מקומית של קירות, אלא לעבודות שיפוץ כלליות. הקיר המתקבל מסוג זה של שפכטל הינו חזק ועמיד עם חזות מגורענת ומחוספסת.

הסוג השני הינו שפכטל עם חומר המכונה קלסימו או פרופילה, שמסופק כאבקה שיש לערבבה עם מים. מרגע הערבוב עם המים, השפכטל מתייבש תוך כארבעים דקות, וככזה הוא מתאים לעבודות מהירות של סתימת חורים. מתחילים בהשמת שכבה אחת עם המתנה כשעה לייבוש מלא, ורק לאחר מכן מיישמים שכבה נוספת. לאחר ייבוש סופי משייפים את הקיר בכדי להחליקו, וניתן לקבל קיר ברמה גבוהה של החלקה.

בנוסף לכך, ניתן למצוא בימינו שליכט צבעוני לקירות חיצוניים. זוהי למעשה סוג של שכבת צבע עבה מלאה בנפח, החוסכת את הצורך ליישם שכבה נוספת של צבע, בעלת מרקם ומראה ייחודי. ככזה נעשה בשפכטל שימוש גם במקרים שאין סדקים בקירות החיצוניים של הבית, עם לקבלת קירות בעלי חזות טבעית המסתירה פגמים, עם רמה גבוהה של עמידות כנגד פגעי מזג אוויר ומים. את הסוג הזה של השפכטל ניתן ליישם על גבי משטחים שונים, כמו בטון וטיח, לרבות טיח שחור. בנוסף, ניתן לבחור את אופי הגימור של שפכטל צבעוני, שיכול להיות ברמות שונות של חספוס.

מעבר לכך, ניתן למצוא סוגים נוספים של שפכטל חוץ, כמו שפכטל מוכן מסוג האלטק ויולט העשוי מחומר אקרילי שמציג רמת גימור חלקה במיוחד. זהו חומר שקל ליישם אותו, בעל רמה גבוהה של הידבקות, שמציג גם עמידות בפני עובש ופטריות.

באופן כללי, ככול שמדובר בשפכטל יותר סמיך כך הוא יכסה יותר טוב פגמים בקירות. בנוסף  לכך, בכדי להבטיח את איכות השפכטל יש לקנות רק מוצרים שנושאים תו תקן מאת מכון התקנים הישראלי.

גג לאחר איטום

מספר דגשים לעבודה עם שפכטל

מלבד האמור לעיל, עבודות עם שפכטל לקיר חיצוני מורכבות ממספר מרכיבים ושלבים בסיסיים:

  • תחילה מכסים ריצוף, חפצים וצמחייה הצמודים לקיר החיצוני. כמו כן, יש ליישם סרטי מסקינטייפ על משקופי דלתות, חלונות, פאנלים וכל פריט נוסף שרוצים לשמור נקי.
  • מוציאים מהקיר כל מסמר, דיבל ורכיב, חותכים כבלים מיותרים וכל רכיב שאינו נחוץ, ודואגים לנקות את הקירות מלכלוך ואבק עם לחץ מים. להמתין שיתייבשו.
  • במידה ומדובר בשפכטל לערבוב עם מים, יש להקפיד על כמויות מדויקות של מים בהתאם להוראות של היצרן, עם ערבוב ידני או עם מערבל.
  • את השפכטל מיישמים בשכבה דקה ומהדקים אותו עם מכשיר המכונה מאלג'.
  • במידה ורוצים להחליק את כל הקיר החיצוני, מורחים עליו שכבה של שפכטל אמריקאי וממתינים כעשרים וארבע שעות לייבוש מלא.
  • לאחר ייבוש השפכטל מורחים שכבה של חומר מקשר, שלאחר שהוא מתייבש ניתן לצבוע את הקיר בכל צבע מתאים.
  • אם מבקשים ליצור שתי שכבות של שפכטל, לפני יישום שכבה שנייה יש להמתין לייבוש של השכבה הראשונה ואז להרטיבה מעט.
  • בבחירת שפכטל חשוב לבחור במוצר המתאים לסוג הקיר, תנאי אקלים וחזות גימור מבוקשת.

ליישום שפכטל על קיר חיצוני

ליישום שפכטל מכל סוג על קיר חיצוני, לקבלת הצעת מחיר ומענה לעוד שאלות ללא עלות, צרו קשר עם חברת עוז בנייה ושיפוצים בטלפון 050-5253695.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

תמונה של ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי קירות חוץ

שפכטל חיצוני הוא מוצר פופולרי המשמש בעלי בתים וקבלנים כאחד למילוי רווחים וסדקים בחלק החיצוני של הבית. ניתן להשתמש בו כדי לתקן חורים קטנים או אפילו ליצור גימור חלק. ישנם מספר סוגים שונים של שפכטל חיצוני זמינים, לכל אחד יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו. במאמר זה, נחקור את הסוגים השונים של מרק חיצוני זמין ונדון במקרים השימוש בהם.

שפכטל חיצוני הוא מוצר חיוני לפרויקטים של בנייה ושיפוץ. ניתן להשתמש בו כדי להשלים פערים בין לבנים, אריחים וחומרי בניין אחרים, כמו גם לאטום חיבורים וסדקים. זוהי גם דרך מצוינת לשפר את המראה הכללי של החלק החיצוני של הבית או העסק שלך. שימוש במרק חיצוני יכול לספק יתרונות רבים במונחים של חיסכון בעלויות, עמידות ומשיכה אסתטית. במאמר זה נדון ביתרונות השונים ששימוש בשפכטל חיצוני יכול להציע לפרויקטים של בנייה ושיפוץ.

עבודה עם שפכטל חיצוני דורשת כמה שיקולים. חשוב להיות מודע לפרוטוקולי הבטיחות והאבטחה הדרושים בעת עבודה עם יישומי צד שלישי. בנוסף, חשוב לוודא שהמרק תואם למערכת שלך ושיש לך את הכלים המתאימים להתקנה ותחזוקה. הבנת השיקולים המיוחדים הללו תעזור להבטיח שילוב מוצלח של מרק חיצוני בזרימת העבודה שלך.

שפכטל הוא חומר רב תכליתי המשמש למגוון משימות. זה יכול לשמש גם לפרויקטים פנימיים וגם בחוץ, אבל סוג המרק שבו אתה צריך להשתמש תלוי בפרויקט. שפכטל פנימי נועד להיות גמיש ועמיד, בעוד שפכטל חיצוני נועד לעמוד בטמפרטורות קיצוניות ובתנאי מזג אוויר. הבנת ההבדל בין שני סוגי המרק הללו תעזור לך לבחור את המתאים לפרויקט שלך.

שפכטל חיצוני הוא דרך מצוינת לסיים כל קיר או משטח. ניתן להשתמש בו כדי למלא סדקים, חורים ופגמים אחרים על פני השטח לפני הצביעה. מריחת שפכטל חיצוני הוא תהליך פשוט יחסית שדורש הכנה בסיסית וכלים נכונים. בעזרת השלבים והחומרים הנכונים, ניתן למרוח שפכטל חיצוני על כל קיר או משטח בקלות.

בחירת הסוג הנכון של שפכטל חיצוני לפרויקט שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה סוגים שונים של שפכטל זמין, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם הכי מתאים לצרכים שלך. עם זאת, על ידי הבנת סוגי השפכטל השונים והשימושים השונים בהם, תוכלו לקבל החלטה מושכלת ולבחור את סוג המרק החיצוני המתאים לפרויקט שלכם.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!