עיצוב גינה בכניסה לבית – חוויה ראשונית בכניסה לבית שלכם.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עיצוב גינה בכניסה לבית רושם ראשוני בכניסה

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר, עיצוב גינה בכניסה לבית באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

כאן גרים בכיף – והכיף מתחיל מעיצוב גינה בכניסה לבית

הסבתות תמיד אמרו לנו, שאם אנחנו רוצים שיהיה לנו מצב רוח טוב ושדברים יקרו כמו שאנחנו רוצים, כדאי שניכנס הביתה ברגל ימין. אמנם, הן התכוונו לפן הפיזי של העניין, אולם אין ספק שאם ניכנס אל תוך הבית עם חיוך על הפנים ובלב כאחד, זה מאוד יעזור לנו לקבל את הדברים שעוד יקרו בצורה הרבה יותר מפויסת וטובה. אז אפשר להחליט שמפזמים שיר בכניסה הביתה, ואפשר להחליט שמחייכים גם אם זה לא בא מהלב, אבל לנו ב"עוז בנייה ושיפוצים" יש רעיון נוסף שיכול לעזור: עיצוב גינה בכניסה לבית , כי פרחים וירוק תמיד עושים טוב על הלב.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

לא רק בשבילכם…

אם תהיה לכם גינה בכניסה לבית, לא רק אתם תיכנסו אליו במצב רוח טוב, אלא גם כל מי שיגיע אליכם. והרי, אין כמו אורחים שנכנסים אליכם עם חיוך על השפתיים, כדי להתחיל אירוח נעים ומלבב, והכל בזכות ה"מיני-גן" המלבלב.

מה כולל עיצוב גינה בכניסה לבית ?

למעשה – את כל מה שתרצו. אם אתם מתגוררים בבית פרטי, תוכלו לבחור לעצב שביל כניסה מרשים עם אבנים שתוחמות אותו; תוכלו לבחור להציב אדניות עם פרחים שאתם תבחרו – אמתיים או מלאכותיים לבחירתכם; אם המקום מאפשר זאת תוכלו לשלב מזרקה יפה עם מים מפכים שישרו רוגע על כל הנכנסים; תוכלו לשלב תאורת גן מתאימה ורכה, שתשרה אווירה נעימה על כל מי שמגיע אליכם בשעות החשיכה, ובעיקר – ירוק, ירוק, ועוד ירוק, שהוא ערובה לאווירה של רוגע ושל טוב.

השירות שלנו כולל פגישת ייעוץ מקדימה וליווי צמוד של הצוות המקצועי של החברה החל ממעמד הפגישה ועד הרבה אחרי שלב ההקמה. השירות שלנו ניתן באחריות מלאה, ואנחנו מתחייבים להיות זמינים עבורכם בכל פנייה.

אנחנו בעוז בנייה ושיפוצים מתמחים בתכנון, בעיצוב ובהקמה של גינות מכל הסוגים, כולל גינות מרהיבות בכניסות לבתים. אם אתם רוצים להעשיר את תחם הכניסה לביתכם ולהבטיח שאתם והאורחים שלכם תיכנסו הביתה תמיד ברגל ימין – נשמח לפגוש אתכם, לשמוע על הצרכים ועל ההעדפות שלכם, ולעצב לכם גינה בכניסה לבית שתשתלב בצורה האופטימאלית עם המקום שעומד לרשותכם.

עיצוב גינה בכניסה לבית בחברת עוז בנייה ושיפוצים

עוז בנייה ושיפוצים – כבר 40 שנה פועלים ומעצבים בכל רחבי הארץ, גם לכם מגיע עיצוב גינה בכניסה לבית שתעשה לכם נעים. ליצירת קשר השאירו פרטים באתר או התקשרו.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא עיצוב ותכנון הגינה

אבנים כדאי לבחור קודם כל לפי : טעם אישי, שילוב גוונים הגיוני בגינה, זמינות בשוק ונוחות הליכה וניקוי המשטח.

 

שאלה זו היא מאוד ספציפית לגודל המשטח וגודל האבנים. בכדי לדעת לכל סוג אבן ולכל גודל, היבואן מציין כמה כמות מכסה מטר מרובע וכמה ס"מ צריך בכדי להגיע לכיסוי המשטח.

לכל סוג אבן וגודל אבן יש יכולות כיסוי שונות. בכל שק מצוין הכמות שצריך בכדי לכסות משטח מסוים.

 

חברת עוז בניה ושיפוצים אכן מספקת אבנים לאחר ייעוץ ללקוחותיה אבל אך ורק בעת עיצוב ועבודה על הגינה הפרטית שלכם. ולא כמכירת חנות.

בהרבה תחומים מתחומי הבנייה אין כדאיות ללקוח ברוב המקרים בהפרדה. העלות שהלקוח יחסוך עלולה להיות מזערית ועד התייקרות משמעותית. קבלן המספק עבודה מתחשב בהצעת המחיר גם עלות של הובלות ומנהל אותן בצורה מקצועית יותר מה שחוסך כסף רב. מה גם שלעוסקים במלאכה ישנם קשרים ומחירים אחרים המוזילים גם לכם.

בחברתנו מאמינים בפתרון כולל ללקוח, באחריות במקום אחד ובמקצועיות. לכן אנו מאמינים ששיפוץ חיצוני של וילה או בית פרטי מצריכה גם חידוש הגינה. ואין כמו מחשבה כוללת על הכל בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. וזה מה שאנו מציעים ללקוחותינו.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!