עיצוב משרד מודרני – עיצוב ושיפוץ תחת חברה אחת.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עיצוב משרד מודרני

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים למשרד ברחובות והסביבה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים כולל עיצוב משרד מודרני ויעיל על ידי מעצב פנים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם

תוכן עניינים

פתרונות מעשיים לעבודת עיצוב משרד מודרני

בעלי עסקים הגיע הזמן והחלטתם על שיפוץ במשרדים שלכם בין אם זה מטעמי התפתחות או מעבר ובין אם זה מטעמי עדכון וחידוש. עיצוב משרד מודרני זו המטרה כזו שתשרת אתכם באווירה ובמראה ותשרה סביבת עבודה נעימה וסביבת אירוח לקוח מועילה. וגם בפן התפקודי בגדלי החדרים או העמדות שיטת הסידור נוחות השליטה והעבודה בסביבת המשרד ותפוקה גדולה יותר. כל אלו ועוד יכנסו תחת הגדרת עיצוב משרד מודרני.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

עיצוב משרד מודרני

חלוקה בשיטת OPEN SPACE או חלוקת חדרים

למקרה זה אין הגדרה גורפת נכונה לכל העסקים. ישנם עסקים אשר שיטת OPEN SPACE מועילה ותורמת לתפוקת העבודה לעומת עסקים אחרים שפרטיות העובד ויכולתו להתרכז יפגעו. כנראה שאתם תדעו איזו שיטה עדיפה לכם מול כמות העובדים, קבלת קהל או לא, צורך בשליטה על מספר רב של עובדים מול עובדים המנהלים את הפגישות שלהם וצריכים מקום פרטי יותר.

פריסת תשתיות חשמל ותקשורת

אחד הדברים החשובים ביותר במשרד זה שיהיה לכל עובד פינת עבודה יעילה ונוחה, ולכל מטרה כגון חדר ישיבות את כל צרכיו, מלבד ריהוט שניגע בו בהמשך מיקומי נקודות החשמל וכמותם בנוסף לנקודות תקשורת ונקודות רשת הם הדברים החשובים ביותר בלעדיהם העובד לא יוכל להתעדכן ולעדכן בנוחות כמו גם לבצע את עבודתו האחרת. חשוב לדעת כי במשרדים בדרך כלל שיטת העברת הכבלים היא דרך קירות הגבס ואז להנמכת תקרה אקוסטית. במידה וזה המצב אצלכם ניתן בקלות להעביר הכל לכל מקום במידה ולא קיימת תקרה אקוסטית ניתן לבצע אחת או להעביר דרך משטח הריצוף לפני הדבקת קרמיקה במשרד.

הדבקת ריצוף במשרד או פרקט

אחת הדרכים המועילות ביותר לעדכן את מראה ואווירת המשרד הוא בבחירה בין הדבקת קרמיקה לבין עבודת פרקט. לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו ואת האופי שהוא מעניק לחלל.

הדבקת קרמיקה- כיום ניתן להדביק אריחים גדולים כמו קטנים, ניתן להדביק אריחים דמויי עץ (פרקט) ועוד… ישנם כיום שיטות הדבקה מתקדמות בעזרת ספיסריים מתפלסים שכתבנו אליהם כבר בכמה מאמרים. שיטה זו מיתרת את הצורך בפינוי שכבת הקרמיקה הקודמת ובכך להישאר עם שכבה חדשה מודרנית ולא פגועה. ובעזרת הספיסירים המתפלסים ניתן להשיג רמת גימור מהגבוהות ביותר שאפשר.

עבודת פרקט – פרקט כבר ידוע מכל בית, חנות או משרד כאחד מהפתרונות הנפוצים. חשוב לדעת בעת בחירת פרקט מה רמת השחיקה שלו. בפרקטים יש הבדל בין פרקט המיועד לבית וגם הוא ברמה נמוכה לבין המינימום הנדרש במשרד. במשרד לעיטים מעבירים דברים, מגיעים שליחים עם ציוד וארגזים, ישנם מספר רב של אנשים שמסתובבים, וכמובן שאנו נמצאים במשרד יותר שעות מהבית בנוסף את רוב המשרדים עוברת מנקה לפחות פעם ביום ולכן פרקט עמיד הוא המינימום הנדרש. האם השאלה היא הבחירה בין פרקט למינציה או פרקט עץ, חשוב לדעת כי ישנם דגמים רבים בפרקט למינציה שאפילו עולים ברמתם על פרקטי עץ. וישנם דגמי פרקטי עץ אשר בעלי דוגמא ואופי שאין בפרקטי למינציה אולם יש צורך בשכבת איטום מגנה.

צביעת המשרד באופן מקיף וקירות מיקוד

בעזרת צביעת משרד מודרני תוכלו להפוך את המשרד שלכם למודרני. בעזרת צביעת משרד תוכלו להביא לשינוי משמהותי אשר יאפשר לכם ליהנות ממשרד חדש בעבור מחיר הוגן ומשתלם ובמינימום פגיעה. לפיכך זו שיטה מומלצת אפילו לבדה. בנוגע לקירות מיקוד הכוונה היא ליצור במקומות חשובים כמו חדר ישיבות או קיר בלובי הכניסה שבו אפשר לשלב גוון דומיננטי, חומר בעל אופי כגון בריקים או לוחות חדשניים, טפט ועוד… וכל זאת בעלות יחסית נמוכה כי מדובר על קיר יחיד.

תקרה אקוסטית החלפה או חידוש

תקרה אקוסטית נמצאת במשרדים רבים מאוד, יתרונה הגדול שניתן להסיר חלקים ממנה ולהעביר כבלים ותשתיות לפי צורך במינימום מאמץ. במשרדים חדשים רבים אשר רובם הם אינם OPEN SPACE קיימת או מתוכננת להיות תקרה זו מסיבות אלו ועוד. חשוב לזכור בעת ביצוע תקרה אקוסטית חדשה או חידוש להשאיר מספר אריחים להחלפה. במידה וקיימת תקרה מומלץ להסתכל מה מצבה והאם כדיי להחליף רק את האריחים הישנים והמוכתמים. תדעו שיש מגוון רחב של עיצובים למראה שונה אבל מה שהכי חשוב לי להדגיש לכם זה את מידת האיכות האקוסטית שלהם. כלומר עד כמה האריחים בולעים קולות רקע אשר מפריעים לריכוז העובדים. חשוב גם לבחור את החומר ורמת הגנתו מאש לפי תקני משרדים.

רכישת רהיטים לפי אופי

בכדי להשלים את המהפך אנו ממליצים לשלב בריהוט מודרני התואם את התפיסה העיצובית ואופי העסק. כאשר לעיטים נמליץ על ריהוט בגוונים לבן או שחור לאפקט מודרני נקי. או בשילוב גוונים למותג שובב יותר או תואם אמרת לוגו ומיתוג.

עיצוב משרד מודרני עם עוז בנייה ושיפוצים

עיצוב משרד מודרני הוא עסק למקצוענים, כאלה שמבינים את צרכיך ואת צרכי המשרד, כאלה המסוגלים להתאים את עצמם למינימום פגיעה בעבודה השוטפת של המשרד ולסיום מהיר של העבודה. חברת עוז בנייה ושיפוצים בעלת וותק של מעל 40 שנה, ובעלת צוות עובדים מסור ואחראי. חברת עוז בנייה ושיפוצים דוגלת במתן מחיר הוגן לכל לקוח ומפרט מקצועי וכזה התואם את העבודה. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר חינם צרו קשר עכשיו דרך האתר או התקשרו 050-5253695

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאים כללים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!