עלות שיפוץ דירה – לשפץ מבלי לפשוט רגל

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

עלות שיפוץ דירה מבלי לפשוט רגל

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך, עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע את כלל עבודות השיפוצים, הגמר ועיצוב הגינה באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות גמר שאנו מבצעים ולברר על עלות שיפוץ דירה המתאימה לכם.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.,

תוכן עניינים

מתכננים שיפוץ ממש בקרוב? רוצים להפוך את החלום למציאות?

אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם אצל בעלי נכסים, זוגות ומשפחות כאשר הדירה שלכם כבר לא מספקת מענה לצרכים הקיימים של בני הבית או שאולי הצנרת כבר רקובה לגמרי ? לא משנה מה הסיבה או הסיבות שבגינן החלטתם לשפץ, שיפוץ הוא פרויקט מורכב הדורש תכנון לפרטי פרטים. ואת שאלות הנפוצות היא מה עלות שיפוץ דירה. אז מאוד קשה לענות על השאלה הזו משום שעלות השיפוץ מורכבת מכל כך הרבה קריטריונים ומושפעת מהמון דברים במקביל. 

בין השאר, עלות השיפוץ מורכבת מפירוק והריסה, התקנה של מערכות מים ואינסטלציה, עבודות גבס וטיח, עבודות צבע, ריצוף חדש, חיפויים של הקירות, פירוק והתקנת מטבח חדש, החלפת כלים סניטריים, תאורה, עיצוב הבית מחדש, קניית רהיטים ועוד. 

ככל שנתכנן את השיפוץ  בצורה יותר מדויקת, ככה נוכל לאמוד את עלות שיפוץ הדירה ולהימנע מהפתעות. וככל שנכנסים לרמות עמוקות יותר בתוך השיפוץ ומחליטים בין השאר להחליף חלונות ואלומיניום בכל הבית, להתקין מזגנים חדשים, להשקיע בפרקט טבעי ולא סינטטי, כך עלות שיפוץ דירה עולה. 

לשאלה היא כמה עלות שיפוץ דירה? 

לתשובה זו אין תשובה חד משמעית משום שעלות השיפוץ מורכבת מכמה מאפיינים עיקריים. כמובן שיש דרכים רבות שמאפשרות לנו להוזיל את עלוץ השיפוץ ועל כך נדבר בהמשך, אך לפני כן, הנה מדריך קצר שיכול לסייע לכם לתכנן את עלות השיפוץ כולל טבלה מפורטת עם תמחורים לעבודות הנפוצות ביותר תוך כדי השיפוץ בנוסף לעלות ממוצעת לשיפוץ דירה לפי מ“ר.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

מדוע לקבלן יש חשיבות מכרעת על עלות של שיפוץ דירה?

אחד הדברים שהכי משפיעים על עלות שיפוץ דירה הוא כמובן הצעת המחיר שהקבלן נותן לכם.  למחיר הקבלן יש חשיבות גבוהה לעלות השיפוץ. קבלנים בדרך כלל מתמחרים את המחיר שלהם לפי העבודות שנכנסות תחת השיפוץ כמו למשל עבודות הריסה, עבודות בניה, מערכת אינסטלציה, מערכת חשמל, עבודות ריצוף, עבודות איטום וצבע. רק אחרי שתקבלו מהקבלן או ממעצבת הפנים כתב כמויות בו מפורטות כל העבודות, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין כמה קבלנים ולקבל החלטה.

המלצה חשובה בעת בחירת קבלן שיפוצים

שימוש לב! מומלץ שלא לבחור את ההצעה הזולה ביותר וגם לא את היקרה ביותר, אלא את ההצעה ההוגנת ביותר ואת זה ניתן לבחון על ידי המלצות ועבודות של הקבלנים השונים ועבודות שראיתם בעיניים.

דבר נוסף שמשפיע על התמחור של הקבלן הוא כל הנושא של היצע וביקוש. למשל, אם לקבלן יש כבר עוד כמה פרויקטים עליהם הוא עובד במקביל, יכול להיות שהמחיר יהיה גבוה או נמוך יותר בהשוואה לאם הקבלן לא עובד על שום פרויקט וזה עוד משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון. 

בנוסף, יש השפעה להחלטה האם אתם בוחרים חברת שיפוצים המספקת לכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת או שאתם בורחים כל קבלן בנפרד. חשוב לשים לב לעוד דברים בבחירת הקבלן חוץ מהמחיר כמו רמת הזמינות שלו למשל. רמת הזמינות תשפיע על המשך השיפוץ ותקבע האם יהיו עיקובים או לא. 

דברים נוספים המשפיעים על עלות השיפוץ של הדירה הם החומרים והרכיבים השונים בשיפוץ כמו למשל פרופילי אלומיניום/ברזל בלגי לחלונות כולל תריסים ורשתות. יש הבדל של עשרות אחוזים במחיר בין תריסים רגילים לבין תריסים חשמליים. 

גם למערכת מיזוג האוויר יש השפעה על המחיר, שכן יש הבדל בין מזגן מיני מרכזי למזגן בכל חדר. החלטה חשובה שתשפיע גם כן על המחיר היא כל הנושא של חידוש בהשוואה לשיפוץ. למשל, אם המטבח בדירה במצב טוב אבל אתם רוצים לחדש אותו, המחיר יהיה נמוך בהרבה בהשוואה להזמין מטבח חדש ולגם לתכנן אותו מחדש. לתאורה, לריהוט, לדלתות, לבחירת האריחים, החיפויים והריצוף – כל אלה משפיעים על המחיר הסופי של שיפוץ הדירה.

עלות שיפוץ דירה במחיר הגיוני

מחירון עבודות  לשיפוץ דירה

שיפוץ דירה קומפלט מחיר:

  • עלות שיפוץ דירה שלושה חדרים בגודל של 60-70 מ“ר כולל עבודות צנרת וריצוף מחדש – 70,000-130,000 ש“ח
  • עלות שיפוץ דירה שלושה חדרים מרווחת בגודל של 80 מ“ר 90,000-150,000 ש“ח
  • עלות שיפוץ דירה 4 חדרים – 100-120 מ“ר – 120,000-220,000 ש“ח
  • עלוץ שיפוץ דירה 5 חדרים – 120-150 מ“ר 130,000-240,000 ש“ח
  • חידוש דירה ישנה כולל צנרות מים, חשמל, ביוב, קירות וריצוף – 2,800-5,000 ש“ח
  • מחיר שיפוץ חדר אמבטיה בדירה ברמת סטנדרט – 8,000-130,00 ש“ח
  • מחיר שיפוץ מטבח קיים (שדרוג מטבח כולל חומרים) 3,000-5,000 ש“ח
  • מחיר שיפוץ מטבח כלומר החלפה של כל המטבח 20,000-150,000 ש“ח

איך ניתן להוזיל את עלות שיפוץ דירה?

אם התקציב שלכם מוגבל כמו רוב הזוגות והמשפחות בישראל, כלומר אתם עובדים לפי מפרט כמויות ורוצים להוזיל את עלות השיפוץ, זאת מבלי לפגוע באיכות החומרים וברמת הגימור, יש כמה דברים שאפשר לעשות. ראשית כל, בחירת חברת שיפוצים המאגדת את כל השירותים תחת מקום אחד. 

ברגע שאתם בוחרים קבלן אחד שמספק לכם את כל השירותים, לא רק שאתם צריכים להתעסק עם בחירת קבלנים ולשלם לכל אחד בנפרד, התמחור נעשה על כלל העבודה וזו האחריות של הקבלן. בחירה זו מונעת תקלות וליקויים במהלך השיפוץ וגם דרך זה אנו חוסכים בעשרות אחוזים ויכולים להשקיע את הכסף בדברים אחרים. 

טיפ נוסף שיכול מאוד לעזור לכם הוא לנסות למקסם את הקשרים של בעלי המקצוע והקבלנים שעובדים אתכם. למשל, יש המון בעלי מקצוע שעובדים על עמלות ויש להם קשרים עם כל מיני ספקים וחנויות של חומרי עבודה וזו דרך נפלאה להוזיל עלויות. במידה ויש כל מיני דברים שאפשר לדחות אותם ולא קשורים לשיפוץ, שווה לנסות לדחות אותם במידת האפשר.


חברת עוז בנייה ושיפוצים מלווה זוגות ומשפחות בישראל לפני, תוך כדי ובמהלך השיפוץ, שלב אחר שלב. נשמח ללוות גם אתכם ולהעניק לכם הצעת מחיר חינם לשיפוץ דירה בעלות המשתלמת ביותר תוך ביצוע עבודה קפדנית, מקצועית ויסודית באחריות. צרו איתנו קשר דרך האתר או התקשרו 050-5253695 ונשמח לסייע לכם.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי שיפוצים

ודא שאתה עורך קצת מחקר מראש ושיש לך תקציב בחשבון שיעזור לך להבין את החבילות השונות הזמינות. הזמינו פגישת ייעוץ עם מעצב פנים כדי לקבל מושג מה הכי מתאים לבית שלכם. שאל חברים או קרובי משפחה להמלצות. שאל אותם אם הם מכירים מעצבים שיכולים לעזור לך לבנות את בית חלומותיך.

ייעוץ עיצוב פנים חיוני לביצוע מוצלח. חלוקת חללים שינוי בנייה, בחירת הרהיטים, הצבע והשטיח הנכונים יכולה להיות מרתיעה. ייעוץ עיצוב פנים יכול לעזור בהחלטות אלו על ידי מתן הדרכה במה להשתמש וכיצד להשתמש בו.

כן, אנחנו כן עושים תכנון והדמיות לפני ביצוע כמובן לפי דרישת לקוח. תוכלו ליצור קשר ולברר עוד פרטים.

עוז בנייה ושיפוצים הינה חברת בנייה המתמחה בבנייה ושיפוצים למגורים ומסחר. אנו משתמשים בשירות הייעוץ האדריכלי שלנו כדי לספק ללקוחות תוכניות, שרטוטים ואלמנטים עיצוביים אחרים הדרושים לתהליך הבנייה והשיפוץ.

שירותים אלו מוצעים על ידי חברות בנייה ושיפוץ המתמחות גם בתכנון. שירות הייעוץ האדריכלי מציע מגוון רחב של יתרונות לחברה הכוללים:

– לעזור לחברה להבין מה הלקוחות שלהם רוצים

– מתן תכנית מפורטת לפרויקט

– הקפדה על קבלת כל האישורים הדרושים

– הקפדה על סיום הפרויקט בזמן ובמסגרת התקציב

תפקידו של אדריכל פנים הוא ליצור חלל פונקציונלי, אסתטי ובר קיימא.

אדריכל פנים יכול לעבוד על מגוון פרויקטים כמו עיצוב חללי משרדים, חנויות קמעונאיות ובתי מגורים. הם עשויים להיות מעורבים גם בעיצוב של חללים ציבוריים. אנו בעוז בנייה ושיפוצים מעסיקים אדריכל פנים.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!