צביעת משרדים מחיר – מה מחיר צביעת משרדים

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

צביעת משרדים מחיר

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים וצביעת משרדים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על מחיר צביעת משרדים. והכל באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

מחיר צביעת משרדים במחיר ומקצועיות מנצחים

זקוקים לשירות מקצועי הכולל צביעת משרדים? לא יודעים באופן סופי מה מחיר צביעת משרדים? בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על צביעת משרדים מקצועית. חברת עוז בנייה ושיפוצים מתמחה בביצוע צביעת משרדים באופן מקצועי, מדויק, יעיל ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

צביעת משרדים מחיר, שיפוץ וחידוש כניסת המשרד

כמה אמור לעלות לצבוע משרד?

המחיר לצביעת משרד משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל גודל המשרד, מצב הקירות, איזה סוג של צבע ואיזה סוג של צביעה אתם מחפשים והאם פרט לצביעה אתם צריכים לבצע במשרד שלכם עבודות נוספות כמו למשל החלפה של המיזוג, עבודות חשמל, עבודות הקשורות למערכת האינסטלציה, עבודות גבס וכדומה. מחיר של צביעת משרד קטן נע בין 250-500 ש“ח בשעות עבודה סטנדרטיות, לעומת משרד בינוני שיעלה לצבוע בעלות של בין 500-2,500 ש“ח. משרד גדול זה כבר סיפור קצת יותר יקר, צביעה שתנוע בין 2,000-6,000 ש“ח. נשמח להגיע אליכם למשרד, להסתכל על מצב הקירות ולבחון שאין רטיבויות או נזילות, לספק לכם הצעת מחיר הוגנת וקדימה, אפשר לצאת לעבודה.

כל הסיבות להשקעה בצביעה איכותית שלה משרד

העובדים שלנו נמצאים במשרד המון שעות. יש עובדים שנמצאים בעבודה בין 8-12 שעות וזה בהחלט ללא ספק חלק ניכר מהיום. אנחנו רוצים להעניק לעובדים שלנו וגם ללקוחות, לספקים וכל מי שמגיע אלינו למשרד תחושה טובה ואוויטרה נעימה. צביעת המשרד מעניקה לקירות מראה חדש, נקי ואסתטי. את המשרד ניתן לצבוע בכל מיני סגנונות ולהתאים את הצבע גם לעיצוב של המשרד, לסוג התאורה, לרהיטים ולמאפיינים נוספים שלו. חברת עוז בניה ושיפוצים צברה ניסיון רב במהלך השנים בביצוע פרויקטים הקשורים לתחום הצביעה. אנו מקפידים לעשות שימוש בחומרי העבודה והצבע הטובים והאיכותיים ביותר ומתחייבים לרמת גימור מושלמת באחריות. נשמח לייעץ לכם וללוות אתכם שלכם אחר שלב בתהליך הצביעה.

מתי וכל כמה זמן מומלץ לצבוע משרדים?

ובכן לשאלה זו אין תשובה חד משמעית וזה מאוד משתנה בין מקום עבודה למקום עבודה. בשונה מבית או דירה למשל, במשרד נמצאים יותר אנשים ולכן הבלאי לרוב הוא גבוה יותר. בעיקרון ההמלצה של צבעים ובעלי מקצוע מומחים מהתחום היא לצבוע משרד כל 4-6 שנים לכל היותר. כמובן שכדי לקבל החלטה חשוב להתייחס גם למצב הקירות. יש כמה מצבים בהם מומלץ לבצע עבודת של צביעה:

  • שעוברים למשרד חדש- אם חתמתם על חוזה ואתם משכירים מקום חדש למשך תקופה, שווה להשקיע בצביעה וגם בעיצוב הכולל של המקום.
  • שמשפצים – כן. אם אתם נמצאים לקראת או בעיצומו של תהליך שיפוץ, שווה להשקיע. בצביעה איכותית, מקצועית ויסודית.
  • בעיות ליקויים ורטיבות – אם אתם מזהים סימנים של רטיבות, קודם כל צריך לאתר את מקור הרטיבות או הנזילה, לטפל בה בצורה מקצועית ולאחר מכן לבצע את הצביעה.

 

איך בוחרים צבעי לצביעת משרדים?

ראשית כל חשוב לבחור צבעי שהוא באמת צבעי ולא הנדי מן או איש מקצוע שמשלים הכנסה דרך הצביעה. אתם צובעים מקום עבודה ולכן לדיוק, רמת המקצועיות והניסיון יש חשיבות מאוד גבוהה בתוצאה וגם בדרך. בנוסף, חשוב לבחור צבעי שזמין עבורכם ופועל באזור הגיאוגרפי של המשרד כדי להשיג רמת זמינות גבוהה. חשוב לתאם ציפיות לפני הצביעה, לראות שהצבע מגיע בזמנים שקבעתם מראש ומספק לכם הצעת מחיר בכתב בצורה מסודרת. כדי לשאול שאלות מקצועיות כמו באיזה צבע נוהג הצבעי לצבוע, כמה בעלי מקצוע יגיעו לביצוע העבודה ותוך כמה זמן היא אמורה להסתיים. ניתן להיעזר בהמלצות של אנשים שאתם מכירים או ברשת האינטרנט. 

עוז בנייה ושיפוצים – קבלן צביעת משרדים

מחפשים צבעי מקצועי לביצוע צביעת משרדים רוצים לברר דרכנו על מחיר צביעת משרדים? חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת עבור קהל לקוחותיה הן במגזר הפרטי והן במגזר הפרטי את כל סוגי עבודות החידוש, השיפוץ והבניה. נדאג להגיע למשרד שלכם, לאבחן את מצב הקירות, לראות אילו תהליכים נדרשים בדיוק במטרה להאריך את חיי הנכס ולהעניק לכם הצעת מחיר הוגנת. אנו עושים שימוש בחומרי הצבע והאיטום הטובים ביותר ללא פשרות ומעניקים אחריות על כל עבודה. למידע ופרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי צביעת דירה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!