תקרה אקוסטית לבית – זול איכותי ופריק לכל מטרה.

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

תקרה אקוסטית לבית תקרה משולבת גבס

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על תקרה אקוסטית לבית שלכם באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

תקרה אקוסטית לבית לא מה שחשבתם

תקרה אקוסטית לבית מהווה פתרון מצוין עבור מי שרוצה לשפץ או לחדש את מראה ולהשיג מקסימום שקט ופרטיות. כלומר, אם אתם גרים בבית שיש בו כמה קומות או בבניין מגורים, ודאי אתם מכירים את הסיטואציה שבה אתם מנסים לנוח, לקרוא ספר או אפילו לנהל שיחה נחמדה ופתאום אתם שומעים רעש מהקומה העליונה או מהשכנים שגרים מעליכם.

זה יכול להיות רעש של שואב אבק, של ילד שמשחק בכדור, תינוק שצורח מרעב באמצע הלילה או סתם הליכה רועשת. תקרה אקוסטית לבית היא פתרון מעולה ליצירת בידוד קולי והיא מונעת רעשים ביניכם לבין השכנים תרתי משמע. תקרות מהסוג הזה בעלות תכונות ייחודיות והן יודעות איך לחסום את מעבר הקולות בין קומה לבין ובין חלל לחלל.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

יתרונות תקרה אקוסטית לבית

למעשה, לתקרה האקוסטית יש תכונות שמאפשרות לה לשפר בצורה ניכרת את האקוסטיקה בחלל שבו היא מותקנת, היא מונעת הדהוד ורעשים מסוגים שונים. אם בעבר היה מדובר באלמנט פרקטי בלבד, היום התקרה האקוסטית הפכה לאלמנט עיצובי וניתן להסתיר באמצעותה חוטי חשמל, צינורות, מערכות מיזוג אויר ועוד.

תקרה אקוסטית לבית מוזיקלי

אם אתם או הילדים שלכם חובבי מוזיקה ו/או נגינה, יכול להיות שתקרה אקוסטית היא בדיוק בשבילכם. באמצעות התקרה הזו תוכלו למקסם וליהנות מהתחביב שלכם, לשמוע את הצליל בצורה מיטבית וחדה, כל זאת מבלי להפריע לאחרים.

ממה מורכב המחיר של תקרה אקוסטית לבית?

המחיר של תקרה אקוסטית לבית משתנה ותלוי ממגוון של פרמטרים כמו למשל גודל  התקרה. ככל ששטח התקרה יהיה גדול יותר, המחיר למטר מרובע דווקא ירד. בנוסף, סוג הפרופיל משפיע גם כן על המחיר. יש פרופיל מתכת מסוג L הנחשב לסטנדרט, פרופיל Z מתאים ליצירת מראה מנותק מהקירות הנחשב ליקר יותר, פרופיל מסוג פיין לייט המתאים לתקרה אקוסטית שהיא חצי שקועה והוא עוד יותר יקר ועוד. בנוסף, תקרה אקוסטית מכילה גם אריחים וסוג האריח שאנו בוחרים משפיע גם כן על המחיר.

תקרה אקוסטית לבית חומרים מבודדים רעש

סוגים של תקרה אקוסטית

יש כמה סוגים עיקריים של תקרות אקוסטיות:

  1. תקרה מינרלית – העשויה מחומרים טבעיים ומגיעה בשלל גוונים וטקסטורות. היא עמידה בפני אש ולחות, עמידה מאוד אך דורשת תחזוקה.
  2. תקרת מתכת – עשויה מפלטות של מתכת וככל שיש בה יותר חורים היא יותר אפקטיבית. היא זולה מאוד ועמידה אך המראה שלה פחות מתאים לבתים, אלא למשרדים.
  3. תקרת גבס- עשויה לוחות גבס. היא תורמת לשמירה על הסביבה, מגיעה במגוון של גימורים ופיתוחים, עמידה, עיצובית אך עדינה מאוד.
  4. תקרת עץ – מרהיבה ביופייה ונעימה לעין אך לא בטיחותית במקרים של שריפה ונחשבת ליקרה עד מאוד.
  5. תקרת פיברגלס – עשויה מצמר סלעים ומתאימה לאזורים בהם יש צורך באקוסטיקה גבוהה מאוד. מבודדת רעשים בצורה מעולה אך היא מאוד עדינה.
  6. תקרת יריעות – יריעות עשויות ויניל וניתנות למתחילה. מראה מעוצב, מתאים לחללים נמוכים, עמידה אך יקרה במיוחד.

 

לפני שמתקינים תקרה אקוסטית כדאי לדעת

לפני שאתם מתכננים את התקרה האקוסטית שתותקן בביתכם, חשוב לברר מה האופן שבו היא מורכבת, מהם החלקים הכוללים אותה כמו למשל לוחות גבס, צמר סלעים או שאר חומרים מבודדים. אחד הדברים הכי חשובים בהתקנת תקרה שכזו הוא איכות הבידוד שמושפע כמובן מעובי התקרה ומסוג החומרים מהם היא עשויה. כאמור, יש סוגים שונים של תקרות אקוסטיות וכל סוג שונה גם ברמת הגימור שלו, גם בסגנון העיצובי וגם במחיר.

המומחים של עוז בניה ושיפוצים מתמחים בתכנון, ביצוע והתקנה של תקרות אקוסטיות לבית, בדירות, פנטהאוזים, בתים פרטיים ובתי עסק. נשמח לסייע לכם בכל שלב של התהליך ולייעץ לכם איזו תקרה בדיוק תתאים לכם בהתאם לצרכים ולתקציב העומד ברשותכם. אנו ממליצים לכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לחזור אליכם ממש במהרה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות בנושא בניה קלה

ההבדלים נובעים קודם כל מהמשקל של החומר או מטר בנייה. בנייה כבדה לעולם תהיה כבדה יותר מבנייה קלה.

מהירות העבודה אליהם ותהליכי הבנייה השונים.

חומרים כגון: פנלים מבודדים מפח, לוחות גבס למיניהם, מוצרי "חברת עלית" שאלו למעשה פנלים מאלומיניום, לוחות צמנט בורד שונים ואף במקרים מסוימים בנייה במתכת.

הכל תלוי מה ההיקף ולאיזו מטרה: בנייה קלה למטרת מגורים תעלה בין 1800 – 2200 ש"ח למטרות אחרות כגון מחסן אוסגירת מרפסת המחירים יורדים.

החל מסגירת מרפסת, בניית תוספת חדר, חלוקה מחדש של בית, בניית מחסן בגינה ועד בניית בית שלם בעלויות זולות.

בעבר לשיטת בניה קלה היו חסרונות של עמידות. אולם כיום המצב השתנה. והחומרים עצמם עמידים מאוד, נחשבים לחומרים ירוקים, זולים יותר מבניה כבדה, שיטה ניתנת לבניה במהירות גבוהה, יכולת לחיות באזורים בבית תוך כדי בניה. אולם על הכל איכות הבניה מושפעת מאיכות העבודה ומידע הקבלן המבצע. איכות טובה משמע עמידות לעשרות שנים. איכות גרועה בעיות מהיום הראשון.

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!