צביעת דירה קומפלט -לעיצוב וחידוש הדירה

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום חייגו: 050-5253695, או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

לקבלת הצעה וייעוץ ללא תשלום
חייגו: 050-5253695
או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

צביעת דירה קומפלט

עוז בנייה ושיפוצים, מבצעת עבודות שיפוצים וצביעת משרדים מפשוטות ועד מורכבות בכל רחבי הארץ, עם ניסיון של שני דורות בחברה ומעל 40 שנות וותק כחברה בתחום. אנו דוגלים בשירות מצוין, איכות ביצוע ודיוק ברמה גבוהה, מחיר משתלם ללקוח וסיום מהיר של עבודה. 

בחברתנו תקבלו פרויקט מתחילת תכנונו ועד המפתח, משלבי ההריסה ועד הניקיון שבסופו וכל מה שבדרך. עם עוז בנייה ושיפוצים תוכלו לבצע ולברר על צביעת דירה קומפלט. והכל באיכות מקסימאלית ובמחירים המותאמים לכם ובתוצאה כפי שחלמתם. באתרנו תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות שיפוצים ועבודות הגמר שאנו מבצעים.

מנציגי עוז בנייה ושיפוצים תקבלו לכל פנייה פגישה והצעת מחיר חינם ללא התחייבות! פשוט פנו אלינו, וקבלו הצעה המותאמת לבקשתכם כזו המשתלמת לכם ותשדרג את ביתכם או עסקכם.

תוכן עניינים

צביעת דירה קומפלט כל מה שצריך לדעת

אחת הדרכים לגרום לדירה שלכם להרגיש כמו בבית היא לצבוע אותה בצבעים המשקפים את העיצוב שבחרתם. זה יכול להיות בכל צבע שאתם אוהבים, אבל וודאו שעשיתם מחקר מעמיק על חומרים והתאמת צבעים לפני שאתם עושים את הקפיצה וקונים את כל החומרים הדרושים.

בעת צביעת דירה יש לקחת בחשבון הרבה דברים. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להבין כמה שכבות צבע אתם צריכים כדי להשלים את המשימה ככל שהגוון רחוק מצבע הקיר או כאשר הוא צבע כהה מאוד דרושים יותר שכבות. עליכם גם להחליט אם אתם רוצים להשתמש בצבע אקרילי או בצבע שמן על בסיס מים, ואילו צבעים יעבדו הכי טוב בחלל.

צביעת דירה קומפלט היא פעולה בסיסית, אך זו גם פעולה שרבים מרגישים פחד מלהתחיל לבצעו. אם אתם שצריכים לצבוע דירה, עיין במדריך זה כדי לברר מה אתם צריכים לדעת על התהליך.

מדריך זה יראה לכם כיצד לצבוע דירה שלמה עם שלוש רמות תקציב שונות. אתם יכולים להרגיש חופשי לדלג על כל קטע שאולי לא חל על המצב שלכם ופשוט להתמקד במה שרלוונטי עבורכם.

מאמרים נוספים בנושא שיענינו אותך:

שלבי צביעת דירה קומפלט

צביעת דירה קומפלט היא תהליך שבא בפני עצמו או לאחר שיפוץ מקיף. זהו תהליך שמתחיל מרגע ההחלטה על צביעת הקירות שלכם, ועד הרגע שבו סוף סוף סיימתם עם זה. צביעת דירה קומפלט יכולה להיות נחוצה מכל מיני סיבות. זה יכול להיות בגלל שהצבע הקודם התקלף, זה יכול להיות בגלל כתמים על הקיר, או שצבע הצבע פשוט הפך להיות מיושן.

תהליך בחירת איזה צבע לצבוע את הבית שלכם יכול להגיע עם אתגרים משלו, אך אם תדאגו לבחור את הצבעים והכלים הנכונים, בסופו של דבר תהיה לכם בית יפה המשקף את טעמכם האישי תוך עמידה בכל תקני הבטיחות לצביעה. בפסקאות הבאות נציג את כל התהליך הזה בפירוט, ונספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי להתחיל תהליך צביעת דירה קומפלט עם מומחים או לבד.

טיפים להכנת דירה לצביעה קומפלט

הדבר הראשון שאתה צריכים לעשות לפני שאתם צובע משהו הוא להכין את החלל שלך. כדאי להתחיל לנקות הכל ולהוציא רהיטים או פריטים אחרים מהחדר כדי שלא יתלכלכו או ייפגעו מצבע ותהליך דילול הצבע. וודא כי אין אש גלויה בחדר לפני יישום כל סוג של צבע.

ניתן לבצע צביעה בשלבים כך שקל יותר לתקצב עבודות, בלאגן ועומס. ראשית אולי תרצו להתחיל לצבוע רק חדר אחד עם צבע שמושך אתכם, ולאחר מכן בחרו שני חדרים נוספים שאתם צריכים ולאחר מכן תתחילו לצבוע את הסלון והמטבח שלכם.

להלן מספר טיפים כיצד תוכלו להתחיל עם צביעת הדירה שלכם.

השלב הראשון בהכנה נכונה לפרויקט צביעה קומפלט של דירות הוא לפני כל עבודת הכנה אחרת. פיזור בדים וניילון על רהיטים וקרטונים על רצפות יעזור להגן מפני כל צבע שנשפך או תאונות אפשריות. השתמש במסקנטייפ  כדי להגן על דלתות ארונות וחלונות כמו גם על הפנלים.

בשלב השני התחילו בהורדת אבק, מסמרים וכבלים מהקירות וכסוי כל הסדקים והפגמים בקירות באמצעות רשת, גבס וצלוטיט. להחלקת הקירות למראה יוקרתי השתמשו לאחר מכן ב 2 שכבות שפכטל אמריקאי על כל הקירות והתקרה. בסיום לטשו את הקירות ונקו אבק מהקירות ומהרצפה.

בשלב השלישי מומלץ לצבוע שכבת דבק לחיזוק הקיר והדבקת התיקונים לפני הצביעה, ולאחריה התחילו לצבוע תקרה ואז קירות בלפחות 2 שכבות.

צביעת דירה קומפלט, עיצוב ייחודי לסטודיו

עלות צביעת דירה קומפלט

אז, עכשיו אחרי שדנו ביסודות של צביעת דירה, בואו נסתכל על עלות צביעת הדירה. צביעת דירה קומפלט היא עבודה שלרוב דורשת הרבה זמן ומאמץ. זו יכולה להיות משימה מאתגרת עבור אנשים שמעולם לא עשו זאת בעבר, אך היא לא חייבת להיות יקרה בעבודה עם מקצוענים.

ישנם גורמים רבים התורמים לעלות צביעת הדירה. כמות הצבע הדרושה, גודל הדירה, בין אם יש זוויות או משטחים מסובכים שצריך לכסות וכולי, כולם תורמים לתג המחיר הסופי.

עלות ממוצעת של צביעת דירה קומפלט:

  • צביעת קיר בודד בגוון בולט או טקסטורה 400 – 800 ₪
  • צביעת חדר אחד קומפלט כולל תקרה 1000 – 1500 ₪
  • צביעת חדר אמבטיה תקרה וקירות 800 – 1200 ₪
  • צביעת מטבח בדירה קירות ותקרה 800 – 1200 ₪
  • צביעת דירה שני חדרים    2500 – 3500 ₪
  • צביעת דירה שלושה חדרים 4000 – 5000 ₪
  • צביעת דירה ארבעה חדרים 5500 – 6500 ₪
  • צביעת דירה חמישה חדרים 7000 – 8000 ₪

צביעת דירה עשה זאת בעצמך

לא נדיר שתושבי דירות יאלצו להתמודד עם צביעת דירותיהם בנקודה מסוימת בזמן. זה קורה בדרך כלל כאשר בעל הבית מחליט שהגיע הזמן לעדכן את הנכס, או כאשר דיירים רוצים להפוך אותו לשלהם. אם עד כה דיברנו כמה יעלה לכם לצבוע דירה קומפלט עם קבלן שיפוצים, ישנה עוד אופציה המצריכה זמן שלכם, השקעה ובעיקר עבודה. כן תוכלו לחסוך הרבה כסף ממחיר צביעת דירה ולהשקיע רק בצבע ובכלים ייעודים לצביעה.

מחיר צביעת דירה לבד

בעלי בתים יכולים לקנות צבע וחומרים מתכלים מחנות חומרי בניין מקומית במחיר של בין 35 ₪ לליטר ועד ל- 70 ₪ לליטר.

צביעת דירה קומפלט, איך לצבוע קיר נכון

חומרים דרושים לצביעת דירה קומפלט

  • פרימר לקירות
  • מסקנטייפ כמה גלילים
  • סדינים ישנים לכיסוי רהיטים
  • מגש צבע
  • מברשת צבעים
  • גלגלת ומוט
  • צבע ומוט ערבוב
  • רשת סינון לצבע
  • צבעים נבחרים

 

עוז בנייה ושיפוצים – קבלן צביעת משרדים

מחפשים צבעי מקצועי לביצוע צביעת משרדים רוצים לברר דרכנו על מחיר צביעת משרדים? חברת עוז בנייה ושיפוצים מבצעת עבור קהל לקוחותיה הן במגזר הפרטי והן במגזר הפרטי את כל סוגי עבודות החידוש, השיפוץ והבניה. נדאג להגיע למשרד שלכם, לאבחן את מצב הקירות, לראות אילו תהליכים נדרשים בדיוק במטרה להאריך את חיי הנכס ולהעניק לכם הצעת מחיר הוגנת. אנו עושים שימוש בחומרי הצבע והאיטום הטובים ביותר ללא פשרות ומעניקים אחריות על כל עבודה. למידע ופרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

עוז בנייה ושיפוצים: הבית שלך בידיים טובות

ערן עוז אדריכל פנים
ערן עוז אדריכל פנים

ערן עוז בוגר תואר ראשון כאדריכל פנים מאז שנת 2010 עובד בחברת עוז בנייה ושיפוצים מאז 2006. בנוסף אחראי על תחום הקידום והשיווק האינטרנטי בחברה. ואחד מעובדיה העיקריים החל משלבי התכנון ועד מסירת המפתח. החל משנת 2021 ערן מרחיב את לימודיו כהנדסאי בנייה במגמת קונסטרוקטור/ מתכנן שלד.

שאלות ותשובות נפוצות בנושאי צביעת דירה

אחריות הנהוגה בענף השיפוצים הינה שנה אחריות. וכך גם על ענף הצביעה. אחריות זו תכלול נשירת צבע (לא כתוצאה מרטיבות) ושינויי גוון של הצבע. אחריות צבע לא תכלול פגיעות ונזקי מים. כמובן שאנו תמיד נמליץ על החומרים ותהליכם הנכונים לביצוע העבודה. שיחזיקו שנים רבות.

צביעת דירה תיקח בין ימים ספורים לשבוע לכל היותר. ותושפע ממצב הקיר, כמות גוונים ואפקטים, והאם הדירה מרוהטת או ריקה.

בחברתנו לרוב מחיר צביעת התקרה הינה ברירת מחדל וכתוצאה נכלל בעלות צביעת החדר, אם כי לפעמים מופרדת ומועברת לסעיף אחר כאשר התמחור דורש בחלק מהמקומות כן וחלק לא.

בכל מקרה בהצעה אנו מציינים האם המחיר כלול או לא למען היושר והדרך הנכונה לעבוד.

בשום מצב פנים ואופן, כל מחיר לשיפוץ או צביעה שתקבלו בטלפון לא יהיה המחיר הסופי בשטח אלא רק מחיר הפתיחה, כאשר לא יהיה לכם ברור וכתוב מה הוא כולל. ולכן הצעת מחיר טלפונית הינה שקר. שצריך להיזהר ממנו.

שפריץ הוא חומר שקשה להסיר, זה לא שבלתי אפשרי להסיר זה אומר שהנזק שיגרם לקיר יצריך יישור מחדש שלו והחלקה. מה שאומר עבודה יקרה.  ישנה שיטה ישנה ולא מומלצת של שריפת הקיר בעזרת ברנר או פשוט עבודה סיזיפית של קילוף גם במחיר פציעת הטייח. ישנה אופציה נוספת שכדאי לבחון וזו יישור הקיר מבלי להסיר את השפריץ או לצפותו בפלטת גבס בכדי להקטין עלויות. כמובן שאופציות אלו ייקחו עוד עובי מהקיר. 

אכן זה אפשרי, אם כי קצת לא נוח. סכמו איתנו מראש ונגיע להסכמה כיצד הצביעה תתבצע. האם חדר חדר או שתוכלו לפנות שני חדרים בבת אחת.

הכל תלוי מה סוג הרצפה ? האם היא שיש, קרמיקה או פרקט. בקרמיקה שקל לנקותה מספי יהיה לפרוס קרטון הנרכש על ידינו ופריסתו על הרצפה. במשטחים סופגים לדוגמא פרקט וחלק מסוגי השיש קיים היום פתרון שנקרא "שטיח הפלא" המגיע במידה 1מטר על אורך 10 מטר. והוא מגן בפני מכות בנוסף, לא נקרע כמו קרטון ובעל יכולת ספיגת נוזלים וצבע מבלי להעביר לשכבת הריצוף. 

להן הגורמים שישפיעו על מחיר צביעת הדירה:

גודל הדירה – יותר שטח יותר חדרים עלות גבוהה יותר.

גוון ואפקטים – ככל שתשנו הרבה גוונים או גוונים כהים יותר כך המחיר עולה. כמו גם כמות האפקטים. על כל אפקט או גוון הקבלן צריך לקנות עוד פח. ובכמויות קטנות המחיר לליטר צבע עולה גם לקבלן.

מצב הדירה – יותר חפצים משמעותו יותר עיטוף ופירוק והחזרה ויותר עבודה. קירות פגועים יותר עבודת תיקונים והחלקה.

רמת ביצוע – דרשתם החלקת קירות המחיר יעלה.

 

 

מחיר צביעת בית חיצוני מושפע ישירות מגודל הבית, כמו גם מצבו החיצוני של הבית. אבל העלות הגדולה מכולם גם לקבלן זה הצורך בפיגומים. כאשר בעלות הקבלן פיגום נייד ובעזרתו ניתן לצבוע המחיר ירד משמעותית. פיגום נייד לא יתאים או אין לקבלן שכירת פיגום אינה דבר זול. 

חייבים לזכור קירות חיצוניים בעלי צבע ישן או סדוקים, גורמים לחדירת מים ובעיות רטיבות בבי כמו גם נזקים מבניים לעמודים.

השקענו מאמר שלם הנותן טיפים והנחיות מה כדאי לעשות ואיך ואף כמה זה עולה. והכל למענכם בקישור הבא איך צובעים חדר .

שתף ב:

אנו מזמינים אתכם ליהנות משיפוץ שעומד בציפיות ובתקציב שלכם!

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

[trustindex no-registration=google]

מתבלטים? צריכים הצעת מחיר מקצועית?
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!